archív
StoryEditor

Rauch predstavuje značku MyTea. Stavil na influencerov

30.06.2017, 08:30
Autor:
TSTS
Novinka je určená prioritne pre mladých do 25 rokov.

Spoločnosť Rauch v týchto dňoch predstavuje novinku MyTea. Keďže ide o značku, ktorá je prioritne určená mladým, spoločnosť tomu prispôsobila aj komunikáciu. „Pri nastavovaní stratégie sme sa opierali o fakty, ako sa správa naša cieľová skupina, ktorou sú tínedžeri a mladí ľudia do 25 rokov. Kde sa v online prostredí nachádzajú a akým spôsobom vnímajú obsah“ hovorí Zbyněk Plašil, konateľ spoločnosti Rauch Slovensko. Spoločnosť na základe prieskumov komunikáciu orientovala na sociálne siete, kde sa mladí ľudia nielen radi prezentujú, ale aj hľadajú zdroje inšpirácie.

Cieľom kreatívneho konceptu je prostredníctvom populárnych hashtagov (#MyStyle#MyView#MySport#MyWayMyTea) vytvoriť komunitu mladých ľudí, ktorí sa neboja výziev a chcú v živote niečo dosiahnuť. Majú svoj originálny štýl a nechcú sa riadiť konvenčnými pravidlami a v tom, čo robia, chcú byť najlepší. Chcú to ukázať. Značka MyTea má ambíciu stať sa súčasťou ich príbehu. Podporuje ich vlastný štýl, osobnosť a kreativitu. A preto si Rauch pre novinku zvolil komunikáciu prostredníctvom influencerov.  Kreatívny koncept kampane vrátane realizácie a mediálnej online podpory zastrešuje agentúra PHD.

„Prvá fáza komunikácie  sa zameriava na vizibilitu značky a čo najväčší buzz prostredníctvom influencerov na Instagrame a Facebooku, a to spôsobom, ktorý je v maximálnej miere autentický. „Influencerov sme vyberali z rôznych oblastí (hudba, móda, štýl, zábava) a ich publikum v rámci počtu sledovateľov, patrí k popredným priečkam na Slovensku. V ďalšej fáze kampane do komunikácie vstúpi samotné publikum, ktoré bude  mať možnosť ukázať a zdieľať svoj vlastný „príbeh“, hovorí Linda Bezáková, manažérka contentu v Omnicom Media Group.

Komunikácia prebieha na sociálnych sieťach a portáloch, ktoré sú určené pre mladé publikum. Prepája organický a platený zásah so zapojením rôznych komunikačných formátov. Online komunikáciu dopĺňala silná TV kampaň v mesiacoch máj a jún.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. september 2024 00:36