Aquapark na Liptove, doteraz známy ako Gino Paradise Bešeňová, prešiel kompletnou zmenou značky. Výsledkom spoločného projektu marketingovej agentúry Generations a EI je nový naming rezortu, nový positioning a celková identita, ktorá má umožniť lepšie budovať a profilovať rezort a tvoriť značku.
Nový brandbook Bešeňovej, ktorý je podkladom pre marketingové oddelenie ako aj reklamné agentúry, má vyše 100 strán a pokrýva všetky oblasti profilovania značky Bešeňová. „Bešeňová bude nová a to nielen značkou, ale aj vynovenými priestormi a komfortnejším areálom," povedal prevádzkový riaditeľ Bešeňovej Martin Čupka. Samotný názov sa mení z Gino Paradise Bešeňová na Bešeňová Termálne srdce Liptova.
Za zmenami stojí agentúra Generations skuseného brand a marketing experta Daniela Bradáča.