Sociálna sieť Facebook chce prilákať divákov televízie. Firma rozšíri svoju ponuku videí o televízne programy, od profesionálneho ženského basketbalu po prírodovedné zo safari a rodičovské programy. Pre firmu je to zatiaľ najväčšia expanzia do oblasti televízie.
Produkt, ktorý je prepracovanou doterajšou videoponukou firmy, sa nazýva Watch. Najprv bude k dispozícii obmedzenej skupine v Spojených štátoch v mobilnej aplikácii, internetových stránkach a televíznych aplikáciách, uviedla firma.
Najväčšia sociálna sieť prišla s ponukou videa vlani. Od tej doby už niekoľkokrát naznačila, že by se chcela radšej stať zdrojom pôvodných a dobre produkovaných videí než zverejňovať len videá vytvorené užívateľmi.
Facebook uviedol, že v ponuke budú prenosy zápasov ženského národného basketbalového zväzu, programy pre rodičov od Time a porady zo safari natočené pre National Geographic. Facebook už vysiela niektoré zápasy prvej ligy baseballu a v týchto prenosoch bude naďalej pokračovať.
Spoločnosť bude bojovať na trhu so silnou konkurenciou nielen tradičných televíznych staníc, ale i novších producentov, ako sú Netflix, YouTube či Twitter a Snap.

