Mediálny dom Mafra Slovakia sa rozhodol vypovedať zmluvu o inzercii so slovenskou mediálnou agentúrou Dentsu Aegis. Po novom agentúre nevzniká nárok na 15 percentnú agentúrnu províziu.
„K tomuto rozhodnutiu došlo potom, ako sme sa napriek snahe nedokázali dohodnúť na podmienkach spolupráce,“ hovorí obchodný riaditeľ Mafry Slovakia, Ladislav Ollé. „Dôvodom bolo neštandardné biznisové správanie agentúry, ktoré sme nechceli akceptovať,“ vysvetľuje Ollé. Kým došlo k tomuto rozhodnutiu, uplynul dosť dlhý čas na to, aby obe strany našli vhodné riešenie, akceptovateľné pre obe strany.
Spoločnosť Mafra Slovakia má v portfóliu okrem Hospodárskych novín aj mesačník Evita, špeciálne magazíny Evity zamerané na bývanie (Bývame spolu) a varenie (Varíme spolu), ako aj magazín Diabetik, odborný časopis Stratégie, Obchod, Horeca či Zdravotnícke noviny a lifestylový RunGO. V online prostredí je to HNonline.sk, Svetevity.sk, Strategie.sk.