Facebook prichádza s novinkou pre mediálne domy. Umožňuje im ich vlastný obsah, ktorý zdieľajú na sociálnej sieti označiť vlastným logom. Facebook už začal zobrazovať správy s logom najväčších svetových médií, ako je napríklad CNN.Pričom postupne chce túto novinky rozširovať aj na ďalšie spravodajské správy. Užívatelia takto budú môcť rozoznať, aké médium je za zverejnenou správou.
Samotný Facebook odkazuje na vlastný prieskum Pew Research, podľa ktorého ľudia takmer polovica ľudí má problém identifikovať správu s konkrétnym zdrojom informácie, ktorá sa objavila na sociálnej sieti. "Tým, že si vydavatelia budú môcť označiť svoj príspevok vlastným logom, chceme médiám pomôcť budovať si svoju identitu a povedomie o svojej značke, súčasne chceme prispieť k zvýšeniu povedomia čitateľov o zdroji zdieľaného obsahmédiá
u, tak, aby sa sami mohli rozhodnúť čo chcú naozaj čítať a zdieľať," napísal na svoj blog Andrew Anker, produktový manažér z Facebooku.