V stredu nasadili komerčné televízie svoje ďalšie jesenné novinky. Televízia JOJ odštartovala tretiu sériu úspešného komediálneho seriálu Naši a na obrazovky Markízy sa vrátila dobrodružná šou Pevnosť Boyard, ktorú prvýkrát vysielala ešte v roku 1998, kedy ju v prime time uvádzala raz za mesiac.
Pred takmer dvadsiatimi rokmi prinášala Pevnosť Boyard Markíze nadpriemerné výsledky sledovanosti, preto o rok neskôr, v roku 1999, priniesla aj druhú sériu a reprízy vysielala dlhé roky na menších staniciach.
V júni tohto roka televízia nakrútila 10 nových dielov legendárnej šou s moderátormi Martinom Nikodýmom a Dianou Hágerovou. Premiérovú časť si pozrelo 7,2 percenta divákov pri podiele 21,1 percenta. Pevnosť Boyard bola druhým najsledovanejším programom dňa na Markíze, vyššiu sledovanosť malo Počasie - 7,7 percenta pri podiele 24,8 percenta.
Televízia JOJ včera, v stredu 6. septembra, odštartovala už tretiu sériu komediálneho seriálu Naši a odvysielala dve epizódy za sebou. Prvá zaznamenala 7,8 percentný rating a podiel 21,8 percenta, čím sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa. Druhá epizóda si pripísala rating rovných 7 percent a 20,8 percentný trhový podiel. Čísla sledovanosti z minulosti však nová série nedosiahla.
Sitcom Naši priniesla televízia JOJ na obrazovky v januári 2016 a televízii okamžite priniesol výborné čísla sledovanosti. Počas prvého pol roka 2016 sa seriál stal najsledovanejším štvrtkovým programom. Premiérová epizóda vtedy zaznamenala až 14,4 percentný rating a podiel sa vyšplhal na takmer 37 percent. Ďalším epizódam mierne klesla sledovanosť, ale počas prvého mesiaca vysielania Naši dosiahli priemernú sledovanosť 11,7 percenta a podiel 30,5 percenta.
Poznámka: Dáta uvádzame v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov, pokiaľ nie je uvedené inak.