Na slovenské weby si v prvých troch kvartáloch tohto roka kliklo mesačne 4,2 milióna unikátnych návštevníkov. Voči rovnakému obdobiu minulého roka, ktoré bolo mimoriadne silné najmä na jar kvôli parlamentným voľbám a nastupujúcej pandémii, ich bolo len o necelé percento menej.
V článku sme sa okrem publisherov a najnavštevovanejších webov pozreli aj na kategóriu webov zameraných na marketingu a médiách, do ktorej spadajú aj Stratégie.
Zmena v top trojke publisherov
Top trojka prevádzkovateľov webových portálov medziročne rástla. V rebríčku si drží pozíciu lídra Ringier Axel Springer SK, ktorý ako jediný so svojimi webmi dosiahol v prvých troch kvartáloch priemernú mesačnú návštevnosť nad 3 miliónmi používateľov. Návštevnosť nad 3 miliónovou hranicou si pritom drží každý mesiac. Minulý rok sa mu ju nepodarilo pokoriť len v júni, kedy mu chýbalo 600 návštevníkov. Medziročne si pripísal nárast o 1,8 percenta a prvé tri kvartály uzavrel s takmer 3,2 milióna návštevníkmi mesačne.
Trhovou dvojkou je aj naďalej Zoznam. So svojimi webmi Topky a Zoznam dosiahol medziročný nárast o 3 percentá a sledované obdobie ukončil s 2,8 milióna návštevníkmi mesačne. Zoznam sa pozíciu trhovej dvojky vrátil minulý rok a vytlačil z nej Petit Press.
Tretiu priečku v rebríčku si však v tomto roku Petit Press neudržal. Prebojoval sa na ňu News and Media Holding, ktorý dosiahol vyššiu návštevnosť v každo...
Zostáva vám 85% na dočítanie.