Slovak Telekom, ktorý je súčasťou nadnárodnej spoločnosti Deutsche Telekom, tendroval na globálnej úrovni mediálnu agentúru. V desať mesiacov trvajúcom výberovom konaní si pre spoluprácu v oblasti nákupu a plánovania médií vybral spoločnosť Group M, pod ktorú patria na Slovensku agentúry: MEC Slovakia, Mindshare Slovakia a MediaCom Slovakia. Plánovanie a nákup médií bude mať na Slovensku aj naďalej v kompetencii MEC Slovakia.
Spoločnosť zároveň predstavila nový model mediálnej spolupráce, v rámci ktorého si okrem nákupu a plánovania bude vyberať agentúry na ďalšie mediálne aktivity: mediálnu stratégiu a riadenie, mediálne analýzy, programatické nakupovanie, search advertising a affiliate marketingové služby. Cieľom nového modelu mediálnej spolupráce je "zvýšiť transparentnosť a flexibilitu vo všetkých aspektoch čoraz zložitejšieho mediálneho ekosystému," tvrdí to Christian Hahn, viceprezident pre marketingovú komunikáciu, stratégiu a médiá v spoločnosti Deutsche Telekom.
Spustenie kompletného mediálneho modelu spoločnosť plánuje v prvom štvrťroku budúceho roka. Tender prebiehal spoločne v trinástich európskych dcérskych spoločnostiach Deutsche Telekom.