Slovak TelekomPavol Funtál
StoryEditor

Telekom si vyberal mediálnu agentúru

23.11.2017, 21:34
Autor:
(pš)(pš)
Nákup a plánovenie médií zveril Group M.

Slovak Telekom, ktorý je súčasťou nadnárodnej spoločnosti Deutsche Telekom, tendroval na globálnej úrovni  mediálnu agentúru. V desať mesiacov trvajúcom výberovom konaní si pre spoluprácu v oblasti nákupu a plánovania médií  vybral spoločnosť Group M, pod ktorú patria na Slovensku agentúry: MEC Slovakia, Mindshare Slovakia a MediaCom Slovakia. Plánovanie a nákup médií bude mať na Slovensku aj naďalej v kompetencii MEC Slovakia.

Spoločnosť zároveň predstavila nový model mediálnej spolupráce, v rámci ktorého si okrem nákupu a plánovania bude vyberať agentúry na ďalšie mediálne aktivity: mediálnu stratégiu a riadenie, mediálne analýzy, programatické nakupovanie, search advertising a affiliate marketingové služby. Cieľom nového modelu mediálnej spolupráce je "zvýšiť transparentnosť a flexibilitu vo všetkých aspektoch čoraz zložitejšieho mediálneho ekosystému," tvrdí to Christian Hahn, viceprezident pre marketingovú komunikáciu, stratégiu a médiá v spoločnosti Deutsche Telekom.

Spustenie kompletného mediálneho modelu spoločnosť plánuje v prvom štvrťroku budúceho roka. Tender prebiehal spoločne v trinástich európskych dcérskych spoločnostiach Deutsche Telekom.

01 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD 02 - Modified: 2025-07-18 08:00:52 - Feat.: - Title: Na trhu vládne frustrácia z tendrov. Klienti a agentúry si často nerozumejú 03 - Modified: 2023-08-10 10:28:37 - Feat.: - Title: BILLA si v tendri vybrala novú kreatívnu agentúru
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 10:33