Koncom minulého roka sa vo vydavateľstve News and Media Holding (NMH), ktoré patrí investičnej skupine Penta, udiali výrazné personálne zmeny. Z pozície generálneho riaditeľa mediálneho domu odišiel Peter Mertus, vystriedal ho Michal Teplica. Spolu s Petrom Mertusom odišiel personálny riaditeľ Peter Rolný, a neskôr aj šéf marketingu Jindřich Staněk. Vydavateľstvo NMH dnes predstavuje nových ľudí vo funkcii.
Na post Chief Digital Officer (CDO) prichádza od polovice januára Michal Maťovčík zo spoločnosti Ringier Axel Springer, kde zastával pozíciu Head of Performance Marketing. V novej pozícii nahrádza Martina Mareka, ktorý z vydavateľstva odišiel v septembri 2017.
Od začiatku januára má nové vedenie aj personálne odelenie, kde po odchode Petra Rolného pôsobí ako Chief HR Officer (CHRO) Jana Vargicová, ktorá zastávala rovnakú pozíciu v Panta Rhei.
Po odchode Jindřicha Staněka je vedením marketingu poverená Martina Gulogiová, ktorá doposiaľ vo vydavateľstve NMH pôsobila ako Brand Manager Plus JEDEN DEŇ.
Výrazná zmena nastala aj na obchodnom oddelení. To preberá Tomáš Dzurenda - počas materskej dovolenky Mirjany Hron Sikimič. Tomáš Dzurenda do funkcie Chief Sales Officer (CSP) prichádza z interného prostredia, z pozície Head of Special Advertising.