Instagram prišiel s novinkou, ktorá určite poteší marketérov. Uverejňovanie organického obsahu si môžete naplánovať pomocou Instagram Graph API.
Podobne ako na Facebooku bude možné nastaviť čas publikovania príspevkov, naplánovať väčší objem obsahu naraz a zdieľať plánovanie s ďalšími správcami a viacerými účtami naraz. Funkcia by mala celkovo zefektívniť komunikáciu firemných účtov.
Novinku pridáva k predtým uvedeným funkciám rozhrania API Instagram Graph, ako sú zobrazenie organických výsledkov a sledovanie a upravovanie komentárov. Tieto pridané funkcie umožňujú lepšie plánovanie obsahu a bezpečnú správu účtov, čím sa odstraňuje potreba, aby zamestnanci zdieľali prihlasovacie údaje, aby získali prístup k informáciám alebo vytvorili príspevok.
Okrem terajšej novinky by sme sa v budúcnosti mali dočkať napríklad funkcií, ktoré vám umožnia sledovať, kto váš profil alebo stránku v príspevkoch spomenul alebo označil.
Plánovanie príspevkov bude zatiaľ dostupné iba pre firemné profily, ale v budúcnosti by sa snáď mali dočkať aj ostatní používatelia.