Sobotňajšie vysielanie ovládla Jednotka s olympijskými prenosmi. V univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov obsadila prvých sedem pozícií v rebríčku najsledovanejších relácií, pri obrazovkách bolo dokonca viac divákov ako pri hlavných spravodajských reláciách.
Sobotňajšie biatlonové preteky s hromadným štartom na 12,5 km, kde Anastasia Kuzminová k dvom strieborným medailám pridala aj najcennejší kov, si pozrelo až 731 tisíc divákov starších než 12 rokov. Jednotka dosiahla vysokú sledovanosť 15,6 percenta pri trhovom podiele 53,8 percenta.
Najviac divákov pri obrazovkách bolo pri nasledujúcom hokejovom zápase Slovenska proti Slovincom, kde sa rozhodovalo o priamom postupe našich reprezentantov do štvrťfinále. Pri obrazovkách bolo cez 930-tisíc divákov a na konci tretej tretiny sa ich počet prehupol cez miliónovú hranicu. Jednotka mala v tretej tretine sledovanosť až 23,4 percenta a trhový podiel 61 percent, prvá a druhá tretina si pripísala rating okolo 20 percent a podiely sa hýbali tesne pod 58 percentami a 62 percentami.
Mimo športu však na Jednotke bodovala aj folklórna šou Zem spieva, ktorej sledovanosť rastie a v sobotu večer si ju pozrelo 502 tisíc divákov s 23,3-percentným podielom na trhu, čo je najvyšší výkon v aktuálnej sérii.
Jednotka bola v sobotu vďaka poobedňajším prenosom z Pjongčangu najsledovanejšou televíziou dňa celodenne, v skupine divákov starších než 12 rokov dosiahla mimoriadne vysoký 23,3-percentný podiel, na porovnanie, Markíza skončila na 13,5 percenta a JOJ na 10,2 percenta.
JOJ uviedla v nedeľu premiéru emotívnej šou V siedmom nebi, kde okrem prezidenta Kisku pomáhala aj Anastasia Kuzminová. Televízii výborne vyšlo načasovanie a hoci V siedmom nebi nedosiahlo sledovanosť adventných vydaní, stalo sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Pripísalo si rating 13,3 percenta pri podiele takmer 30 percent v univerzálnej skupine divákov nad 12 rokov, viac divákov si pozrelo hlavné spravodajské relácie - Najlepšie počasie, Noviny TV JOJ a Televízne noviny na Markíze.
V celodenných podieloch v skupine divákov nad 12 rokov si najvyšší výkon pripísala JOJ (16,8 percenta), nasledovaná Markízou (14,1 percenta) a Jednotkou (10,4 percenta).
Zdroj údajov: PMT, dáta uvádzame v cieľovej skupine divákov 12+, pokiaľ nie je uvedené inak.