Televízia JOJ odštartovala včera, v stredu 21. februára, druhú sériu Prázdnin, ktorými posilňuje svoju jarnú vysielaciu štruktúru. Do vysielania nasadzuje rodinný seriál až dvakrát do týždňa, okrem stredy aj v piatok pred Veľkým balíkom.
Seriál o tom, ako sa muži vyberú s deťmi na chalupu, mal už pri svojej premiére pred rokom výborný štart. Nenáročná veselá komédia si hneď získala priazeň divákov a Prázdniny sa stali najsledovanejším nespravodajským programom prvých troch mesiacov minulého roka.
Prvá epizóda aktuálnej série dosiahla sledovanosť 9,5 percenta s trhovým podielom 27,3 percenta v cieľovej skupine 12-54, v univerzálnej skupine 12+ si pripísala rating 10,2 percenta a podiel 22,8 percenta. Pri obrazovkách bolo 476 tisíc divákov. Prázdniny boli lídrom na trhu v čase vysielania, v sledovanosti prekonali Chart Show na Markíze, ktorá mala sledovanosť len 6,5 percenta s podielom 19,5 percenta.
Pozíciu najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa si stále držia Oteckovia, ktorých si pozrelo 11,6 percenta divákov nad 12 rokov a dosiahli podiel 28,8 percenta. V mladšej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov mali podiel až 36 percent a rating takmer 11 percent. Najsledovanejšími reláciami dňa boli hlavné spravodajské relácie.