V piatok 23. marca skončila druhá séria rodinného Prázdniny. Finálnu epizódu sledovalo 447-tisíc divákov nad 12 rokov, čo predstavovalo 9,1-percentnú sledovanosť a 26,3-percentný podiel v cieľovej skupine divákov 12-54 rokov.
Diváci ich uprednostnili pred Milenkami na Markíze, ktoré si pripísali 7,3-percentný rating a podiel 21,1 percent a Milujem Slovensko na Jednotke, ktoré skončilo na 3 percentách a podiele 9 percent.
Prvýkrát sa Prázdniny objavili na obrazovkách v januári minulého roka a už prvá epizóda dosiahla nadpriemernú sledovanosť takmer 14 percent a podiel cez 38 percent. Nasledujúce epizódy seriálu si tiež udržali nadštandardnú sledovanosť a boli lídrom trhu v čase vysielania, hoci už žiadna nedosiahla sledovanosť prvej. Celá prvá séria si pripísala priemernú sledovanosť 10,9 percenta pri podiele 29,6 percenta a Prázdniny sa stali najsledovanejším seriálom prvých troch mesiacov uplynulého roka.
Hoci druhá séria už nedosiahla výkon prvej, pre JOJ je seriál spolu s V siedmom nebi najsledovanejším jarným projektom a bude pokračovať opäť o rok. Podľa informácií Stratégií začne JOJ tretiu sériu nakrúcať v lete.
Na obrazovkách JOJ nahradí Prázdniny nový 16-dielny seriál Hotel, ktorý odštartuje 4. apríla. Vo vysielaní dostane priestor dvakrát do týždňa – v stredu a piatok o 20:30. V stredu seriál doplnia Vlci a v piatok Veľký balík.
Nový seriál sľubuje kvalitné spracovanie, filmové prvky a takisto ako v Prázdninách odľahčený humor. Seriál vznikol pod režisérskou taktovkou Michala Kollára, ktorý režíroval napríklad Červeného kapitána, alebo producentsky zastrešoval Hřebejkovu trilógiu Záhradníctvo. Hotel, ktorý vznikal v rokoch 2016-2017, je jeho prvým televíznym seriálom pre komerčnú televíziu. Viacej o novinke si môžete prečítať v tomto článku: