Spoločnosť Facebook začiatkom roka avizovala zavedenie novinky, ktorou používateľom zabezpečí „hodnotne strávený čas na sociálnej sieti.“ Mark Zuckerberg na svojom blogu oznámil zmenu, ktorou reaguje na to, že „ľudia nám sústavne hovoria, že chcú na Facebooku viac miestnych správ.“
Vo svojom News Feede by postupne mali všetci používatelia vidieť viac príspevkov od svojich priateľov a menej nereklamných zdieľaných obsahov firiem, médií a politických skupín.
„Local News“ používateľov lepšie zoznámia s tým, čo sa deje okolo nás.
Nová funkcia bude mať globálny presah. Po novom teda uvidíme primárne správy spojené s miestami kde sa pohybujeme alebo miestami, ktoré by nás mohli zaujímať. Okrem toho budeme omnoho viac informovaní o činnosti priateľov.
Najväčšia sociálna sieť na svete by sa tak podľa svojho zakladateľa mala vrátiť späť ku svojim koreňom. Zmeny, ktoré nastanú vo filtrovaní príspevkov, budú "významné", napísal CEO Facebooku Zuckerberg vo svojom blogu.
Podľa blogu, na ktorom uverejnil informácie o novej funkcii, Facebook neustále pracuje na tom, aby bol obsah News Feedu čo najkvalitnejší.