Na Veľkonočný pondelok priniesla televízia Markíza komédiu Pani Dokonalá, ktorú nakrútila v koprodukcii s produkčnou spoločnosťou Michaely Čobejovej, ktorá si v nej s Alexandrom Bártom aj zahrala hlavnú úlohu. Televízia sa na projekte s rozpočtom 245 tisíc eur podieľala polovičnou sumou.
Oddychový romantický príbeh divákov zaujal a hoci sa jeho trvanie s reklamnými brejkami natiahlo takmer do pol dvanástej, pripísal si sledovanosť 9,2 percenta a podiel 26,1 percenta v obchodne dôležitej skupine divákov 12-54 rokov, pozrelo si ho 423-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Markíza ho odvysielala po Susedoch, ktorí boli opäť v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším programom dňa aj celých veľkonočných sviatkov. Pripísali si 12,7-percentnú sledovanosť a podiel 27,5 percenta. Pri obrazovkách bolo 604-tisíc divákov nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine divákov dosiahli rating 12,9 percenta a podiel rovných 24 percent. Tesne ich nasledovali podvečerní Oteckovia, ktorí skončili na ratingu 12,7 percenta a podiele 29,2 percenta. V komerčnej skupine 12-54 rokov sa ich podiel vyšplhal na 31,3 percenta.
JOJ konkurovala v hlavnom večernom vysielaní Inkognitom, ktoré dosiahlo sledovanosť 8,6 percenta a podiel 19 percent v cieľovke 12-54. V širšej skupine divákov nad 12 rokov si pripísalo rating rovných 11 percent a podiel 21 percent. Nasledujúca komédia Macík 2 sa v podieloch hýbala okolo 14 percent.
Jednotka odvysielala v televíznej premiére Babu z ľadu, najoceňovanejší film Českého leva v hlavnej úlohe so Zuzanou Kronerovou. Pozrelo si ho okolo 350-tisíc ľudí nad 12 rokov a televízia si pripísala podiel necelých 15 percent.