Internetová televízia Netflix sa snaží o svoju doposiaľ najväčšiu akvizíciu. Ponúka cez 300 miliónov dolárov za spoločnosť Regency Outdoor Advertising, ktorá vlastní billboardy po celom Los Angeles včítane legendárneho bulváru Sunset Strip.
Uviedla to agentúra Reuters s odvolaním na informované zdroje. Netflix je ale len jedným zo záujemcov.
Spoločnosť Regency Outdoor je vo vlastníctve bratov Draka a Briana Kennedyových. Okrem hollywoodskych ikon má billboardy tiež na losangeleskom medzinárodnom letisku, pri hlavných diaľniciach a pri baseballovom štadióne Los Angeles Angels.
V rámci boja o predplatiteľov s technologickými firmami, ako je Amazon, Hulu a Facebook, ale i s tradičnými firmami ako Walt Disney, spoločnosť Netflix tento rok zvyšuje výdavky na marketing na svoju pôvodnú tvorbu na dve miliardy dolárov. Svojim akcionárom uviedla, že tento rok tieto náklady porastú "o niečo rýchlejšie" než príjmy.
Prvou známou akvizíciou Netflixu bola vlaňajšia kúpa komiksového vydavateľa Millarworld.
Tento rok chce Netflix do výroby televíznych relácií investovať až osem miliárd dolárov. Väčšina z nich cieli na zahraničných divákov. Tí vlani prvýkrát čo do počtu predbehli predplatiteľov v USA, v súčasnosti dosahujú asi 53 percent členskej základne. Vysielanie Netflixu je dostupné vo viac než 190 krajinách.