Facebook pre marketérov zjednodušil zadávanie reklamy na Instagrame. Použiť sa odteraz dajú reklamy, ktoré na Instagrame už bežia a automaticky sa zoptimalizujú a prevedú do Insta Stories, dokonca sa zobrazia full screen.
Ak v Ads Manageri vytvoríte reklamu určenú pre Instagram feed, Facebook ju automaticky premení na obsah pre Insta Stories. Potrebné je nahrať fotku alebo video dlhé najviac 15 sekúnd a s pomerom strán, ktorý je vhodný pre Insta Stories. Ak má obsah štvorcový alebo obdĺžnikový formát, pribudne pod ním popisok z Instagram alebo Facebook feedu.
Novinka má aj niekoľko obmedzení: reklamy napríklad nebudú podporovať nadpisy, sekcia s popiskom môže zmeniť veľkosť, nie je možné zapínať alebo vypínať titulky a zatiaľ nie sú dostupné ani hashtagy (#) alebo odkazy na iné profily (@).
Do reklamy ale môžete vložiť odkaz na cieľ. Používatelia na tam dostanú „swipnutím“. Ak vás novinka zaujala, pozrite si Instagram blog.