Na Nový rok uviedla RTVS galavečer celonárodnej ankety Najväčší Slovák, kde predstavila osobnosti, ktoré si diváci vybrali v sms hlasovaní. Postupne predstavila osobnosti od 41. miesta vyššie a napokon aj finálnu desiatku.
Vyhlásenie výsledkov sledovalo 550-tisíc divákov nad 12 rokov, čo znamenalo takmer 22-percentný trhový podiel. Pre RTVS bol galavečer najsledovanejším programom dňa.
Celkovo však viac divákov sledovalo hlavné večerné pravodajské relácie obidvoch komerčných televízií. Noviny TV JOJ mali 715-tisíc divákov a Televízne noviny na Markíze 630-tisíc divákov. Viac divákov ako Najväčší Slovák malo aj vyhlásenie Športovca mesiaca.
Komerčné televízie v prvý deň tohto roka nepriniesli trháky sledovanosti, ako bol pred dvomi rokmi film Hačikó: Príbeh psa alebo minulý rok návrat Susedov, ktoré pritiahli k obrazovkám milión divákov.
V obchodnej skupine divákov od 12 do 54 rokov však so svojím programom zabodovali. JOJ si s filmom Spievaj! pripísala 10,6-percentnú sledovanosť s podielom 23,2 percenta, Markíza konkurovala premiérou Troškovej rozprávky Čertoviny, ktorá zaznamenala sledovanosť 10,4 percenta a podiel 22,5 percenta. V tejto skupine mladších divákov si Najväčší Slovák pripísal 6,4-percentnú sledovanosť a podiel 13,6 percenta.