Mediálny dom KOŠICE:DNES, vydavateľ rovnomenného denníka na východe Slovenska, prichádza s novým printovým titulom TOP KOŠICE. Novinka je vytvorená špeciálne pre náročnú lokálnu klientelu. Obsahom sa zameriava na lokálny lifestyle, osobnosti košického biznisu či politiky, príbehy košických firiem.
Zameraniu magazínu je prispôsobený aj vzhľad magazínu. Bude vychádzať v exkluzívnom prevedení, povrchová úprava nepravidelné zrno a parciálny lak, volumizovaný papier. Distribuovať sa bude cielene na skupinu vybraných top manažérov firiem, mienkotvorných ľudí a ďalších úspešných Košičanov. V súlade s obchodnou stratégiou KOŠICE:DNES je magazín pre čitateľov bezplatný.
Novinkou KOŠICE:DNES vytvára v Košiciach priestor pre prezentáciu prémiových značiek, zaujímavých osobností a unikátnych produktov. "S rozvojom Košíc rastie aj lokálny dopyt po nadštandardných produktoch a službách. V Košiciach doposiaľ nebol formát pre lokálnu prezentáciu prémiových značiek. Identifikovali sme potenciál trhu a vytvorili nový produkt pre nový segment. Už prvé vydanie TOP KOŠICE potvrdilo, že priame oslovenie náročnej klientely na druhom najväčšom trhu na Slovensku je zaujímavé pre inzerentov z Košíc, ale aj Bratislavy," hovorí o rozširovaní portfólia Alexandra Mihók-Kvietková, generálna riaditeľka KOŠICE:DNES:.
Takto vyzerá prvé vydanie magazínu