Stredajší súboj komerčných televízií bol vyrovnaný. Markíza si s novinkou Šťastní vs. Šťastní pripísala prvenstvo v mladšom publiku, Joj získala s Hranicou náskok v širšom. V druhej časti večera zabodovala televízia Doma, ktorá s telenovelou Láska na prenájom zaujala najviac divákov.
Druhá epizóda komediálneho seriálu Šťastní vs. Šťastní si udržala takmer všetkých divákov zo štartu. Dosiahla sledovanosť 8,3 percenta a podiel na trhu nad 22 percentami v komerčnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Voči predchádzajúcemu týždňu je to pokles ratingu o 0,4 percentuálneho bodu.
Hranica si v tejto cieľovej skupine pripísala sledovanosť 7,1 percenta a podiel na trhu takmer 20 percent. Podobnú...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.