Televízia Joj odštartovala v stredu 22. mája novinku Rozum v hrsti. Zábavnú šou s celebritnými súťažiacimi moderuje dvojica Marcel Forgáč a Milan Junior Zimnýkoval. Prvými hosťami relácie boli súrodenci Ľubica a Marián Čekovskí, proti ktorým nastúpili Michal Hudák s bratom.
V každej časti sa predstaví dvojica známych osobností, ktorá bude v šiestich kolách súťažiť o finančné výhry, ktoré poputujú na dobročinné účely. Rozum v hrsti je licencovanou šou s originálnym názvom Golden Brain z dielne FremantleMedia.
Premiérová epizóda sa stala v hlavnom vysielacom čase najsledovanejšou reláciou dňa. V širšej skupine divákov starších než 12 rokov ju sledovalo 471-tisíc divákov, čo znamenalo 10,1 percentnú sledovanosť a 23 percentný trhový podiel pre televíziu Joj.
Najsilnejšie zastúpenie pri obrazovkách mali ženy vo veku 45 až 54 rokov, ktoré dosiahli 24,4 percentný podiel na trhu. Sledovanosti pomohla aj prestávka na hokejovom šampionáte.
Rozum v hrsti prekonali z nespravodajských relácií Oteckovia, ktorí si pripísali trhový podiel 29,2 percenta v skupine divákov 12+. Celkovo najsledovanejšími reláciami v tejto skupine divákov boli hlavné spravodajské relácie – Najlepšie počasie na Joj a Počasie na Markíze s trhovým podielom na úrovni 29 percent, nasledované Televíznymi novinami Markízy (trhový podiel 30,4 percenta) a Novinami TV Joj (28,7 percenta).
V komerčnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 percent dosiahol Rozum v hrsti sledovanosť 7,1 percenta a podiel takmer 21 percent, konkurenčnej Chart Show na Markíze s edíciou najväčších hitov Eurotelevízie klesla sledovanosť pod 7 percent.