Sobota 1. júna bola nielen Medzinárodným dňom detí, ale aj veľkým sviatkom pre všetkých priaznivcov futbalu, keďže v Madride sa hralo veľké finále prestížnej Ligy majstrov. Rozhodujúci zápas o slávnu "ušatú trofej" medzi anglickými klubmi Tottenham Hotspur a FC Liverpool slovenským divákom sprostredkovala v priamom prenose aj televízia Markíza, pričom v komerčne dôležitej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.
Na vrchole sobotného rebríčka sledovanosti sa umiestnil 2. polčas tohto atraktívneho futbalového duelu, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol sledovanosť 7,2 percenta a trhový podiel 26,1 percenta. Celý zápas zaznamenal priemerný rating 7 percent a podiel 23,7 percenta,
Finále Ligy majstrov bolo najsledovanejšou nespravodajskou reláciou aj v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov, kde si pripísal 7,9, respektíve 8 percentnú sledovanosť v prvom a druhom polčase, trhový podiel sa hýbal na úrovni 19,5, respektíve 25,1 percenta. Pri obrazovkách bolo v priemere 371-tisíc divákov. V tejto cieľovej skupine boli najsledovanejšími hlavné spravodajské relácie televízie Joj - Najlepšie počasie a noviny TV Joj.
V nedeľu 2. júna bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa v cieľovej skupine 12-54 slovenská premiéra akčného filmu Americký ostreľovač s Bradleym Cooperom v hlavnej úlohe. Na Markíze zaznamenala sledovanosť 7,2 percenta a trhový podiel 23,9 percenta.
Exkluzívne Na telo s rekordom
Markíze patrilo prvenstvo aj v rámci ponuky nedeľných politických diskusných relácií. Exkluzívny duel zvolenej prezidentky Zuzany Čaputovej a premiéra Petra Pellegriniho v popoludňajšej relácii Na telo dosiahol v cieľovej skupine 12-54 nadpriemernú sledovanosť 4,3 percenta a trhový podiel takmer 24 percent.
Na telo zabodovalo ešte výraznejšie v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov, kde sa stalo najsledovanejším nespravodajským programom po hlavných spravodajských reláciách. Na telo si v tejto cieľovej skupine pripísalo tretí najvyšší tohtoročný rating 7,5 percenta a rekordný trhový podiel až 31,1 percenta. Diskusiu sledovalo celkovo 349-tisíc divákov.
Nedeľné Na telo bolo zároveň posledné v rámci aktuálnej televíznej sezóny a na obrazovky za opäť vráti po prázdninách 8. septembra 2019.
„Túto sezónu sa opäť ukázalo, že Markíza politické diskusie jednoducho robiť vie,“ zhodnotil Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu skupiny Markíza.
„Tešia ma nielen výborné výsledky Na telo, najsledovanejšie boli aj naše debaty pred prezidentskými voľbami,“ dodal moderátor Michal Kovačič.