StoryEditor

Finále Ligy majstrov víťazom soboty, v nedeľu rezonovalo exkluzívne Na telo

03.06.2019, 13:10
Autor:
hrnhrn
Počas uplynulého víkendu sa darilo aj slovenskej premiére akčného filmu Americký ostreľovač.

Sobota 1. júna bola nielen Medzinárodným dňom detí, ale aj veľkým sviatkom pre všetkých priaznivcov futbalu, keďže v Madride sa hralo veľké finále prestížnej Ligy majstrov. Rozhodujúci zápas o slávnu "ušatú trofej" medzi anglickými klubmi Tottenham Hotspur a FC Liverpool slovenským divákom sprostredkovala v priamom prenose aj televízia Markíza, pričom v komerčne dôležitej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.

Reuters

​​Na vrchole sobotného rebríčka sledovanosti sa umiestnil 2. polčas tohto atraktívneho futbalového duelu, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol sledovanosť 7,2 percenta a trhový podiel 26,1 percenta. Celý zápas zaznamenal priemerný rating 7 percent a podiel 23,7 percenta, 

Finále Ligy majstrov bolo najsledovanejšou nespravodajskou reláciou aj v širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov, kde si pripísal 7,9, respektíve 8 percentnú sledovanosť v prvom a druhom polčase, trhový podiel sa hýbal na úrovni 19,5, respektíve 25,1 percenta. Pri obrazovkách bolo v priemere 371-tisíc divákov. V tejto cieľovej skupine boli najsledovanejšími hlavné spravodajské relácie televízie Joj - Najlepšie počasie a noviny TV Joj.

V nedeľu 2. júna bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa v cieľovej skupine 12-54 slovenská premiéra akčného filmu Americký ostreľovač s Bradleym Cooperom v hlavnej úlohe. Na Markíze zaznamenala sledovanosť 7,2 percenta a trhový podiel 23,9 percenta.  

Exkluzívne Na telo s rekordom

TV Markíza

​Markíze patrilo prvenstvo aj v rámci ponuky nedeľných politických diskusných relácií. Exkluzívny duel zvolenej prezidentky Zuzany Čaputovej a premiéra Petra Pellegriniho v popoludňajšej relácii Na telo dosiahol v cieľovej skupine 12-54 nadpriemernú sledovanosť 4,3 percenta a trhový podiel takmer 24 percent. 

Na telo zabodovalo ešte výraznejšie v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov, kde sa stalo najsledovanejším nespravodajským programom po hlavných spravodajských reláciách. Na telo si v tejto cieľovej skupine pripísalo tretí najvyšší tohtoročný rating 7,5 percenta a rekordný trhový podiel až 31,1 percenta. Diskusiu sledovalo celkovo 349-tisíc divákov.

Nedeľné Na telo bolo zároveň posledné v rámci aktuálnej televíznej sezóny a na obrazovky za opäť vráti po prázdninách 8. septembra 2019.

„Túto sezónu sa opäť ukázalo, že Markíza politické diskusie jednoducho robiť vie,“ zhodnotil Michal Borec, riaditeľ PR a marketingu skupiny Markíza.

„Tešia ma nielen výborné výsledky Na telo, najsledovanejšie boli aj naše debaty pred prezidentskými voľbami,“ dodal moderátor Michal Kovačič.

01 - Modified: 2022-05-13 16:26:18 - Feat.: - Title: Víkendové politické relácie: Matovič, Fico či Kollár o protiinflačných opatreniach a ich financovaní 02 - Modified: 2022-05-06 16:45:45 - Feat.: - Title: Víkendové politické relácie: Diskutovať prídu prezidentka, Kollár aj Pellegrini 03 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 04 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 05 - Modified: 2022-04-29 16:33:34 - Feat.: - Title: Víkendové politické relácie: Duel Fica s Krajniakom, ale aj Matovič či Šeliga
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 00:50