Televízia Markíza divákom každoročne počas letných mesiacov ponúka v piatkové večery legendárne české komédie. V piatok 19. júla priniesla druhé pokračovanie trilógie režiséra Zdenka Trošku.
Slunce, seno a pár facek sa stalo rovnako ako týždeň predtým Slunce, seno, jahody v strategickej cieľovej skupine 12-54 suverénne najsledovanejším programom dňa. Pripísalo si sledovanosť 7,9 percenta a trhový podiel 29,5 percenta, pričom zároveň išlo o najsledovanejší nespravodajský program celého uplynulého týždňa v tejto cieľovej skupine.
Konkurenčné zábavné relácie zaznamenali výrazne nižšie trhové podiely. Všetko čo mám rád na TV Joj dosiahlo v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 12,3 percenta a Legendy popu na Jednotke RTVS trhový podiel 8,8 percenta.
Slunce, seno a pár facek si celkovo pozrelo 376-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Prvú časť trilógie si týždeň predtým, v piatok 12. júla, pozrelo ešte o takmer 20-tisíc divákov viac. Pri obrazovkách bolo 393-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v strategickej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov sa prvá časť trilógie stala doposiaľ najsledovanejším júlovým programom v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Prvé dve časti trilógie Markíza odvysielala bez reklamy. Ich vkladanie do svojich predrevolučných titulov zakázal sám režisér Troška. Záverečnej časti trilógie s názvom Slunce, seno, erotika, ktorú odvysiela Markíza v piatok 26. júla, sa už tento zákaz netýka, vznikla totiž až po Nežnej revolúcii, v roku 1991. Prvé Slunce, seno, jahody bolo nakrútené v roku 1983 a druhé Slunce, seno a pár facek v roku 1989.