Online magazín Feminity.sk obdaroval seba a najmä svojich návštevníkov inovovaným vzhľadom. Na prvý pohľad najvýraznejšou zmenou je, že tajomnú čiernu farbu na pozadí článkov vystriedala svieža biela.
Rozšírenie webu o 100 pixelov umožnilo umiestniť veľké náhľadové fotografie článkov, čo ocenia najmä čitateľky, ktoré sa radi inšpirujú módou. Takto vyzerajú úpravy pred redizajnom (vľavo) a po redizajne (vpravo). Na hlavnom obrázku je titulná strana webu pred redizajnom (naľavo) a po redizajne (napravo).
Text je písaný vo väčšom, elegantnejšom a minimalistickom fonte podobne ako printovom štvrťročníku Feminity magazínu. Použitím podobných dizajnových znakov na prepojenie webu s printovou verziou vznikla jednotná vizuálna identita značky.
Nový dizajn webu drží krok s najnovšími trendmi z digitálneho prostredia, preto web disponuje pridanými funkcionalitami, ktoré zlepšujú orientáciu na stránke. Príkladom je takzvaný „scroll and float“ základné menu so sekciami, ktoré aj pri scrollovaní stránky zostáva viditeľné na obrazovke.
Pri plánovaní a realizácii zmien sa myslelo aj na zadávateľov reklamných kampaní: „Vďaka atraktívnejšiemu webu v minimalistickom dizajne reklamné plochy získajú väčšiu vizibilitu, čo môže mať priaznivý vplyv na KPI kampaní klientov. Estetickejšie rozhranie článkov s väčšími fotografiami ponúka o úroveň lepšie využitie pri módnych skladačkách alebo produktových fotkách v reklamných článkoch a veríme, že to pozitívne ovplyvní výsledky natívnych kampaní, “ popisuje marketingové možnosti šéf obchodu Zoznam.sk, Pavel Zajcev.
Výsledkom implementovaných úprav je prehľadnejší web s jednoduchšou orientáciou, ktorého prioritou je vždy inšpiratívny a atraktívny obsah, aby uspokojil svojich čitateľov. To najzaujímavejšie zo sveta módy a životného štýlu vám už desať rokov ponúka redakcia Feminity.sk pod vedením šéfredaktorky Moniky Sládkovej.
Mesačne navštívi portál Feminity.sk až 732 276 reálnych používateľov (júl 2019, zdroj: IABmonitor). Portál patrí do portfólia Zoznam.sk.