Mediálna skupina MAFRA, ktorá je v súčasnosti najsilnejším hráčom na českom mediálnom trhu, prichádza s prémiovou nadstavbou svojho spravodajského portálu iDNES.cz. Nový produkt s názvom iDNES Premium ponúkne exkluzívny obsah doplnený kvalitnou zábavou a bude dostupný iba registrovaným členom. Výhody členstva si môžu čitatelia vyskúšať zadarmo na adrese iDNES.cz/Premium až do 30. novembra tohto roka.
"Sme radi, že sa nám vďaka silnému zázemiu skupiny a spolupráci s externými partnermi podarilo zaistiť celý rad atraktívnych výhod, ako napríklad prémiový ticketing. Redakcie naprieč celým portfóliom médií MAFRA budú navyše denne vytvárať obsah nad rámec trhového štandardu, ktorý čitatelia na internete doteraz v takej miere nenachádzali - rozhovory, spotrebiteľské testy, analýzy a komentáre," uviedol k projektu Štěpán Košík, predseda predstavenstva MAFRA.
"Inšpirovali sme sa aktuálnym trendom a skúsenosťami s podobnými produktmi vo svete. Veríme, že toto je cesta, ktorou sa do budúcnosti bude uberať distribúcia exkluzívneho obsahu. Úspešným príkladom môže byť napríklad prístup britského denníka Financial Times alebo nemeckého Bildu," doplnil Košík.
Okrem prístupu k exkluzívnym článkom ponúkne čitateľom iDNES Premium hneď od začiatku pestrú škálu kvalitnej zábavy, ktorá sa bude postupne ďalej rozrastať. Členovia aktuálne získajú možnosť prednostného nákupu vstupeniek na koncerty a športové podujatia, digitálne predplatné titulu podľa výberu v hodnote približne 130 eur ročne (3 348 českých korún), možnosť sledovať online tri kultové filmy mesačne, môžu vyberať z ponuky kníh za zvýhodnenú cenu alebo úplne zadarmo či čerpať bonus takmer 4 eurá (100 českých korún) za dobitie kreditu v spoločnosti MOBIL.CZ.