archív
StoryEditor

Flema zverejnila shortlisty. Bodovalo viacero slovenských agentúr

17.09.2019, 12:54
Autor:
(pš)(pš)
Postúpili kampane zadávateľov Burger King, O2 Slovakia, Orange, Plzeňský Prazdroj, Prvá stavebná sporiteľňa a Slovenská sporiteľňa. Víťazov spoznáme v októbri.

FLEMA Media Awards je súťaž, ktorá oceňuje inovátorský a kreatívny prístup v mediálnom plánovaní, vyhlásila shortlisty. Z 58 prihlásených kampaní postúpilo na shortlist 21 kampaní v jedenástich kategóriách. Prihlásené práce hodnotila odborná porota, zložená z 131 odborníkov v oblasti mediálneho plánovania a marketingovej komunikácie z radov zadávateľov, médií, reklamných a mediálnych agentúr.

"Tohtoročný ročník a jeho výsledky sú zaujímavé z niekoľkých pohľadov. Jednak sme zaskočení počtom porotcov, ktorý prekonal aj naše optimistické predstavy. Je vidieť, že ak dostanú obstarávatelia či agentúry možnosť sa inšpirovať, majú o to veľký záujem. Zároveň sme príjemne prekvapení kvalitou tohtoročných prihlášok, ktorá sa odráža aj na vyššom priemernom hodnotení. A za tretie, nemenej zaujímavé, na shortlist sa s výnimkou agentúry Wavemaker a slovenských Starmedia neprebojovali žiadne "tradičné" mediálne agentúry. Už sa tešíme na druhé kolo poroty, ktoré bude veľmi zaujímavé a nepredvídateľné", interpretuje shortlist Hynek Cimoradský, Managing Partner usporiadateľskej spoločnosti FLEMEDIA.

Najviac shortlistov získala česká agentúra TRIAD - 7, Wavemaker Slovakia - 4 a Elite Solutions - 4. Zo zadávateľov sa najviac darilo Plzeňskému Prazdroju - 9 shortlistov, a O2 Slovakia - 4 shortlisty.

Pozrime sa, ktoré práce slovenských agentúr bodovali na shortlistoch:

Elite Solutions:

Kategória: Najlepšie využitie influencera: O2 Slovakia - Teasing s influencermi pre kampaň Nebuď pirát

Kategória: Najlepšie využitie engagementu: O2 Slovakia - Nebuď pirát

Kategória: Najodvážnejší počin: O2 Slovakia - Nebuď pirát

Kategória: Najlepšia veľká kampaň: O2 Slovakia - Nebuď pirát

Digiline:

Kategória: Najlepšie využitie dát: Orange - Prekonanie navýšených cieľov predaja paušálov cez e-shop v druhom polroku 2018

Starmedia.CO:

Kategória: Najlepšia lokálna exekúcia globálnej kampane: Burger King - PrepacMekac

TRIAD:

Kategória: Najlepšia malá kampaň: Plzeňský Prazdroj - S Birellom nenafúkaš

Wavemaker Slovakia:

Kategória: Najlepšie využitie dát: Prvá stavebná sporiteľňa - PSS už nerobí kompromisy

Kategória: Najodvážnejší počin: Slovenská sporiteľňa - Posledný billboard

Kategória: Najlepšie využitie rádia: Plzeňský Prazdroj - S Birellom nenafúkaš

Kategória: Najlepšie využitie TV: Plzeňský Prazdroj - S Birellom nenafúkaš

Ostatné shortlisty putovali do Česka, ako sme spomínali, najviac ich získala agentúra TRIAD Advertising. Víťazov spoznáme 24. októbra.

Všetky shortlisty si môžete pozrieť tu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. september 2024 11:28