TV JOJ, TV Markíza
StoryEditor

Sestričky zvíťazili nad štartom novej série Za sklom. Mali o 100 tisíc divákov viac

02.10.2019, 15:40
Autor:
hrnhrn
Sestričky v aktuálnej sérii dokázala poraziť len prvá časť Trhliny. 

Seriál z nemocničného prostredia Sestričky sa na obrazovkách televízie Markíza teší aj vo svojej druhej sérii vysokému diváckemu záujmu. V utorok 1. októbra sa piata premiérová epizóda stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Štart novej série kriminálneho seriálu Za sklom ťahal v ich konkurencii za kratší koniec. 

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli Sestričky nadpriemernú sledovanosť 8,8 percenta a trhový podiel 24,7 percenta. Za sklom zaznamenalo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17 percent a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 9,7 percenta.

Ďalšie príbehy štvorice zdravotných sestier a ich pacientov si pozrelo celkovo 440-tisíc divákov, Za sklom sledovalo 345-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine si Sestričky pripísali 9,4 percentnú sledovanosť a trhový podiel 20,4 percenta, Za sklom dosiahlo 7,4 percentnú sledovanosť a podiel 16,4 percenta.

Markíza vysiela v neskoršom programovom okne reality šou Farma, ktorej sa v tejto sezóne darí. Včerajšia epizóda dosiahla sledovanosť 6,4 percenta a trhový podiel nad 26 percentami v cieľovej skupine 12-54. Na TV Joj nasleduje po kriminálke Za sklom komediálny seriál Ministri. Takýto programming pôsobí trochu zvláštne, keďže v obidvoch seriáloch hrajú väčšinou rovnakí herci, len v inej polohe.

Najsledovanejším programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie na Markíze, podvečer tradične patril mimoriadne populárnemu rodinnému seriálu Oteckovia.

Počasie v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov zaznamenalo sledovanosť 9,8 percenta a trhový podiel 30,2 percenta, čo znamenalo 569-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oteckov si pozrelo 363-tisíc divákov, čo v cieľovej skupine 12-54 znamenalo rating 7,2 percenta a trhový podiel 34,8 percenta, pričom uzavreli päticu najsledovanejších programov dňa. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 14,3 percenta. 

01 - Modified: 2019-09-26 13:03:08 - Feat.: 0 - Title: Kriminálka Za sklom je späť. Ponúkne pohľad na udalosti, ktoré nedávno otriasli Slovenskom 02 - Modified: 2019-09-27 16:16:37 - Feat.: 0 - Title: Nasťa Kuzminová bude prvým hosťom v talkshow Jarmily Lajčákovej-Hargašovej 03 - Modified: 2019-09-28 15:42:31 - Feat.: 0 - Title: V kuchárskej šou Moja mama varí lepšie budú súťažiť špecialisti s Juniorom 04 - Modified: 2019-09-16 12:57:41 - Feat.: 0 - Title: V októbri štartujú na Jojke dva nové seriály, novinky uvedie aj RTVS 05 - Modified: 2019-09-27 13:35:59 - Feat.: 0 - Title: Čo si naozaj myslia podriadení o svojom šéfovi? V novej šou Markízy sa dozvedia pravdu
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:36