Seriál z nemocničného prostredia Sestričky sa na obrazovkách televízie Markíza teší aj vo svojej druhej sérii vysokému diváckemu záujmu. V utorok 1. októbra sa piata premiérová epizóda stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Štart novej série kriminálneho seriálu Za sklom ťahal v ich konkurencii za kratší koniec.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli Sestričky nadpriemernú sledovanosť 8,8 percenta a trhový podiel 24,7 percenta. Za sklom zaznamenalo na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 17 percent a cestovateľská šou S úsmevom po Slovensku na Jednotke RTVS trhový podiel 9,7 percenta.
Ďalšie príbehy štvorice zdravotných sestier a ich pacientov si pozrelo celkovo 440-tisíc divákov, Za sklom sledovalo 345-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine si Sestričky pripísali 9,4 percentnú sledovanosť a trhový podiel 20,4 percenta, Za sklom dosiahlo 7,4 percentnú sledovanosť a podiel 16,4 percenta.
Markíza vysiela v neskoršom programovom okne reality šou Farma, ktorej sa v tejto sezóne darí. Včerajšia epizóda dosiahla sledovanosť 6,4 percenta a trhový podiel nad 26 percentami v cieľovej skupine 12-54. Na TV Joj nasleduje po kriminálke Za sklom komediálny seriál Ministri. Takýto programming pôsobí trochu zvláštne, keďže v obidvoch seriáloch hrajú väčšinou rovnakí herci, len v inej polohe.
Najsledovanejším programom utorka sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala relácia Počasie na Markíze, podvečer tradične patril mimoriadne populárnemu rodinnému seriálu Oteckovia.
Počasie v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov zaznamenalo sledovanosť 9,8 percenta a trhový podiel 30,2 percenta, čo znamenalo 569-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Oteckov si pozrelo 363-tisíc divákov, čo v cieľovej skupine 12-54 znamenalo rating 7,2 percenta a trhový podiel 34,8 percenta, pričom uzavreli päticu najsledovanejších programov dňa. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine značne zaostala s trhovým podielom 14,3 percenta.