Zajtra, 5. októbra, oslávi druhá televízia z portfólia JOJ Group svoje jedenáste narodeniny. Štartovala pod názvom JOJ Plus ako prvá z malých staníc najväčších hráčov slovenského televízneho trhu. V priebehu rokov sa programové zameranie, vizuál i logo stanice zmenili. Najväčší úspech dosahuje u mužov, no oslovuje aj ženské publikum.
TV Plus je v poradí druhá stanica z portfólia JOJ Group a zameriava sa najmä na moderných mužov v produktívnom veku, ale aj na dynamické diváčky. Jej programová štruktúra je vyskladaná hlavne z populárnych akvizičných filmov, seriálov, ale aj dokumentárnych sérií a veľkolepých zahraničných šou.
Za jedenásť rokov svojho vysielania si vybudovala stabilnú pozíciu na trhu. Najlepší výkon tohto roka v prime time dosiahla 5. mája so sledovanosťou 2,9 percenta a 133-tisíc divákmi v cieľovej skupine 12+. V tento deň zaznamenala aj ďalší úspech, keď si film Wasabi pozrelo spolu 211-tisíc divákov, čo znamenalo sledovanosť 4,5 percenta, čo bol zároveň najsledovanejší film TV Plus za rok 2019.
Od začiatku roka 2019 je televízna stanica ešte viac filmová. V hlavnom vysielacom čase ponúka svojim divákom prevažne filmy posledných rokov, ale aj staršie evergreeny. Vo filmovej ponuke nechýbajú ani premiérové tituly.
V roku 2020 prinesie na obrazovku skutočný príbeh Únos Eichmanna, komédiu Stevena Soderbergha Logan Lucky, Marvelovku Logan: Wolverine, pokračovanie kultového sci-filmu Votrelec: Covenant, drámu Henryho zápisník, akčný film Prianie smrti s Bruceom Willisom, či najnovší prípad Oddelenia Q – Zložka 64.
Čerešničkou na torte budú premiéry trojice Oscarových filmov: Podoba vody, Tri billboardy kúsok za Ebbingom a Ja, Tonya.
TV Plus ponúka aj ďalší žáner – záznamy koncertov populárnych slovenských skupín a interprétov. Na obrazovku už priniesla konkcerty IMT Smile, Kandráčovcov a iných.
Už tretí rok ponúka svojim divákom aj prémiovú šou Oktagon, ktorá sa v nadchádzajúcej sezóne dočká aj špeciálnej ženskej verzie. MMA je mladý a perspektívny šport, ktorý si už v úvode vybudoval silné postavenie na športovej stanici huste.tv. Aktuálne si ho diváci môžu pozrieť aj každý pondelok na kanáli Plus. Tá ponúkne aj ženskú verziu tohto typicky mužského športu. Divákov čaká desať častí, desať pondelkov plných emócii, športu, tréningov a odriekania si.
Najúspešnejšia časť prémiovej šou Oktagon bola v sobotu 7. novembra 2018. Dosiahla 2-percentnú sledovanosť a podiel 4,6 percenta, čo znamenalo 93- tisíc divákov. Najvyššie zastúpenie mali muži vo veku 15-24 (podiel 21,8 percenta).