StoryEditor

Obchodný riaditeľ Markízy: Meniť cieľovú skupinu nedáva zmysel. Viem to, lebo som bol desať rokov v mediálnej agentúre

14.10.2019, 10:57
Juraj Máťuš aj tom, že vypredanosť dnes nie je témou. Omnoho dôležitejšie je to, ako sa bude vyvíjať ekonomika.

Ako ste zatial spokojný s tým, ako sa vyvíja sledovanost vašich jesenných relácií?

Začiatky boli opatrné, keďže konkurencia vytiahla viacero nových formátov. Po prvých troch týždňoch však môžeme konštatovať, že naše hlavné ťaháky dosahujú výborné čísla. Potešili ma hlavne Extrémne premeny, Farma a Horná Dolná. Najnovšie s rastúci výkonom aj Sestričky.

Kopírujú predikcie doterajšie výsledky?

Myslím si, že by sme v mesiacoch september, október, november mohli ísť vyššie. Konkurencia vytiahla asi najväčšie tromfy v septembri, uvidíme, či dokáže potiahnuť aj ďalšie mesiace. My máme v porovnaní s minulým rokom jeden silný formát navyše, tým sú Extrémne premeny. Z hľadiska logiky vecí by sme mohli mat ak nie rovnakú, tak ešte lepšiu programovú štruktúru v porovnaní s minulým rokom. Veríme reláciám, neexperimentujeme, kreujeme formáty, ktoré sú osvedčené, tento prístup nám momentálne funguje.

Viete byt konkrétnejší smerom k predikciám?

Komunikujeme s programovým oddelením. Program sa nás pýta, aký je dopyt po GRP-och, my sa zasa pýtame, ako oni vnímajú silu každého formátu. Aby sme mohli aj klientom povedať, že máme formáty, ktoré budú fungovať, a nie, že iba vypustíme množstvo nových projektov, ktoré nebudú mat potrebné výsledky. Aj v Unimedii bol pre mňa základ dávať kvalitné predikcie. A myslím, že Unimedia bola povestná kvalitnými predikciami. To bolo pre mňa alfou a omegou. Podobne ani teraz nechcem dávať nejaké prísľuby len kvôli trhovým podielom, ktoré na konci dňa nedosiahnem. Chceme byt férový partner voči agentúram aj klientom. Naša jeseň sa vyvíja podľa očakávaní, preto môžu byt agentúry a zadávatelia spokojní. To, čo sme oznamovali pri stretnutiach, sa zatiaľ naplnilo. Samozrejme, bavíme sa vždy v našej a aj obchodnej strategickej cieľovke 12 – 54.

Nahrali ste mi na otázku. Spomínali ste cieľovú skupinu 12 – 54, ktorá je dnes dôležitou komerčnou skupinou. Televízia JOJ hovorí o zvýšení rozpätia nad 5...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 11:23