Reuters
StoryEditor

Nestlé a Publicis Groupe pokračujú v spolupráci

22.10.2019, 12:45
Autor:
TSTS
Po takmer šiestich rokoch partnerstva sa Nestlé Slovensko rozhodlo spoluprácu predĺžiť.

Nestlé Slovensko sa rozhodlo predĺžiť spoluprácu s komunikačnou skupinou Publicis Groupe v oblasti mediálnej stratégie, plánovania a nákupu médií. Stalo sa tak potom, čo skupina zastúpená agentúrou Zenith SK zvíťazila v tendri vypísanom v prvej polovici tohto roka.

"Publicis Groupe bola a naďalej bude jedným z našich hlavných strategických partnerov. Našou ambíciou je víťazstvo u našich spotrebiteľov a rast značiek Nestlé. Som presvedčený, že Publicis Groupe dokáže poskytovať relevantnú a maximálne efektívnu komunikáciu v rýchlo sa meniacom mediálnom prostredí. Vďaka spolupráci rôznych agentúr skupiny Publicis dokázala v tendri využiť komplexné know-how z oblasti mediálneho plánovania, práce s dátami či možnej spolupráce s e-retailermi. Záujem skupiny rozvíjať sa nám pomôže osloviť a priblížiť sa k spotrebiteľom,” hovorí Petr Solař, manažér pre mediálne a agentúrne služby Nestlé Česko a Slovensko.

"Naši zákazníci sú stále náročnejší. Menia svoje zvyky, konzumáciu médií, spôsob nakupovania. Vnímame potrebu transformovať sa, aby sme pre nich boli stále relevantní. V tom nám môže pomôcť silný strategický partner a preto sme si vybrali Publicis Groupe. Teším sa na ďalší rozvoj spolupráce s nimi," komentuje Torben Emborg, generálny riaditeľ Nestlé Česko a Slovensko.

Publicis Groupe je treťou najväčšou mediálnou skupinou v krajine a spoločnosť Nestlé je jedným z jej najvýznamnejších klientov.

"Doterajšia spolupráca s Nestlé bola v mnohých ohľadoch inšpiratívna a je teda na čo nadväzovať. Pre Nestlé sme pripravili komplexnú komunikačnú stratégiu postavenú na dátach a ekonometrických modeloch, ktorá značke prináša ucelené riešenie orientované na obchodné výsledky. V zmysle prístupu Power of One sme klientovi zostavili tím zložený na mieru z expertov z celej našej skupiny. Mám veľkú radosť z toho, že ľudí v Nestlé tento prístup zaujal a teším sa na ďalšie roky spolupráce," hovorí Tomáš Varga, CEO Publicis Groupe pre strednú Európu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 04:32