K novembru 2020 sa zlúči spoločnosť MAFRA Slovakia a MAFRA Slovakia Print (bývalá Bauer Media). „Na konci tohto procesu firma ponesie názov MAFRA Slovakia. Pôjde o štandardný proces spojenia dvoch spoločností, pričom mnoho synergických procesov sa už uskutočnilo," povedal pre MediaGuru výkonný riaditeľ MAFRA Slovakia Vladimír Mužík.
MAFRA Slovakia sa po spojení s bývalou Bauer Media stala na našom trhu druhým najväčším hráčom s najväčším portfóliom magazínov. V jej portfóliu je aj najpredávanejší ekonomický denník Hospodárske noviny, vlajkovou loďou v online je HNonline.sk.
Podľa Vladimíra Mužíka sa z veľkej časti integrácia už uskutočnila. Bývalá spoločnosť Bauer Media je presťahovaná do priestorov MAFRA Slovakia. Zmeny v portfóliu sa neuskutočnili zatiaľ žiadne - až na jeden občasník, MAFRA vydáva rovnaký počet titulov. Personálne obsadenie zostalo viac-menej rovnaké, odišli niektorí redaktori, zmena sa uskutočnila na pozícii šéfredaktorky týždenníka Rytmus života.
V tomto roku sa akvizícia Bauer Media do hospodárskeho výsledku MAFRA Slovakia nepremietne - Bauer Media sa transformovala do druhej firmy, a to MAFRA Slovakia Print. "V súčasnosti sa sústredíme na dokončenie fúzie a s tým spojené prechody na rovnaký účtovný systém, rovnaký systém pre obchodníkov a tiež na prechod na nový systém predplatného," hovorí Mužík. "Teda novinky budú, ale iba interné."
Poznámka: Stratégie sú súčasťou portfólia MAFRA Slovakia.