Televízia Joj má za sebou mimoriadne vydarený predĺžený sviatočný víkend, počas ktorého si pripísala viacero rekordov sledovanosti. Jej piatková filmová premiéra Coco sa stala doposiaľ najsledovanejšou akvizíciou jesene z ponuky všetkých slovenských televízií, v sobotu dosiahla šou Česko Slovensko má talent svoj nový rekord aktuálnej série a v nedeľu si pripísali rekord aj večerné Noviny.
V piatok bolo televízna premiéra filmu Coco celkovo najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých televíznych staníc. Animovanú rozprávku si pozrelo 534-tisíc divákov nad 12 rokov a pripísala si vysoký rating 13,9 percenta s trhovým podielom 34,5 percenta v obchodnej cieľovej skupine 12-54 rokov. Konkurenčná relácia Farma dosiahla na Markíze podiel 19,3 percenta v tejto cieľovej skupine. Rozprávka zabodovala aj vo svojej nedeľnej poobedňajšej repríze, kedy si pripísala 5,9 percentnú sledovanosť a podiel 24,4 percenta v cieľovej skupine 12-54.
V sobotu bola najsledovanejším programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií už tradične ťažisková šou jesene televízie JOJ - Česko Slovensko má talent. Opäť prekonala svoj doterajší sezónny rekord z minulého týždňa a k obrazovkám pritiahla až 655-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov to znamenalo 13 percentnú sledovanosť a trhový podiel 32,2 percenta. Film Americký zabijak na Markíze dosiahol podiel 17,6 percenta.
Darilo sa aj nasledujúcim Hrobárom. Čiernu komédiu na JOj si v neskoršom večernom slote nenechalo ujsť až 347-tisíc divákov, čo je o takmer 30-tisíc divákov viac ako pred týždňom. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali sledovanosť 7,2 percenta a podiel 22,3 percenta.
V nedeľu boli najsledovanejšou reláciou dňa Noviny TV Joj, ktoré sledovalo až 674-tisíc divákov. Pre hlavnú spravodajskú reláciu televízie je to doposiaľ rekordná sledovanosť počas tejto sezóny. V obchodnej skupine 12-54 si pripísali Noviny rating 10,2 percenta a podiel 25,3 percenta. Z večernej ponuky televízií dosiahla zábavná šou Markízy Tvoja tvár znie povedome v tejto cieľovej skupine podiel 24,6 percenta a film 12 hrdinov na Joj 22,2 percenta.
Rekordy si počas uplynulého týždňa pripísali aj ďalšie relácie TV Joj. Dosiaľ najlepšie sezónne výkony dosiahli nedeľné Krimi a tiež nedeľné magazíny Nová záhrada, Na chalupe a Nové bývanie.
Rovnako sa Joj môže pochváliť aj nárastom návštevnosti na webe - portál joj.sk dosiahol v októbri historicky najvyššie čísla návštevnosti, pričom podľa IABmonitora prvýkrát prekročil hranicu 1,2 milióna RU za mesiac.