Komerčné televízie si v závere jesennej sezóny podelili divákov. Prvenstvo v rebríčkoch sledovanosti si počas pracovných dní drží televízia Markíza so svojou programovou ponukou, televízia Joj boduje so svojimi víkendovými šou a tiež s tradičným Inkognitom.
Najsledovanejšími programami uplynulého týždňa boli spravodajské relácie TV Joj, ktoré si pripísali ďalšie jesenné rekordy. V nedeľu 24. novembra dosiahli Noviny TV Joj, Najlepšie počasie a Krimi svoje doposiaľ najlepšie výkony tejto sezóny. Noviny TV JOJ sledovalo až 710-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo znamenalo pre televíziu trhový podiel 31,2 percenta. Najlepšie počasie malo 647-tisíc divákov a Krimi 636-tisíc divákov s rekordným 28,9 percentným podielom na trhu.
Z nespravodajských relácií si prvenstvo vo víkendovom TOP rebríčku vyslúžili šou V siedmom nebi a Česko Slovensko má talent. V sobotu 23. novembra uviedla TV Joj posledný zostrih kastigov, ktoré si pripísalo takmer 28 percentný trhový podiel a 583-tisíc divákov pri obrazovkách. Talentová šou má pred sebou už len posledné dve finálové epizódy. Nedeľňajšie V siedmom nebi bolo celkovo najsledovanejšou nespravodajskou reláciou týždňa, pri obrazovkách bolo 605-tisíc divákov a relácia dosiahla takmer 29 percentný trhový podiel.
Markíza obsadzuje najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti počas pracovných dní. Uplynulý týždeň prekonali všetky svoje doterajšie rekordy Extrémne premeny Slovensko, Utajený šéf bol najsledovanejším programom pracovného týždňa.
Predposledná premiérová epizóda 2. série reality šou Extrémne premeny Slovensko prekonala v stredu 20. novembra vôbec prvý raz vo svojej doterajšej histórii v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ratingovú desiatku. Zaznamenala v rámci oboch sezón absolútne najvyšší rating 10,5 percenta a rovnako aj trhový podiel 32,3 percenta. Pri obrazovkách bolo 506-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je taktiež najvyšší počet v doterajšej histórii tejto šou. Delukse na Joj malo v tom čase 357-tisíc divákov.
Najsledovanejším programom pracovného týždňa bola s 578-tisíc divákmi 2. premiérová epizóda reality šou Utajený šéf. Aj vo futbalovej konkurencii zaznamenala v utorok 19. novembra vysokú sledovanosť 11 percent ako aj trhový podiel 31,4 percenta v cieľovej skupine 12-54. Futbal sledovalo okolo 440-tisíc divákov.
Markíza si prvenstvo udržala aj so štvrtkovým programom, kedy bola najsledovanejším programom dňa so 424-tisíc divákmi Horná Dolná. Prvenstvo si pripísala aj v obchodnej skupine mladších divákov s trhovým podielom 25,5 percenta.
Pondelkových Susedov neohrozila v skupine mladších divákov ani neštandardná konkurencia šou Milujem Slovensko na Jednotke. Susedia zostali lídrom v obchodnej skupine 12-54, v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov si prvenstvo pripísalo Inkognito. Sledovalo ho 522-tisíc divákov, Susedia k obrazovkám pritiahli celkovo 445-tisíc divákov, Milujem Slovensko si diváci v pondelkovom vysielaní nenašli a výkon relácie klesol takmer o polovicu na 259-tisíc divákov.
Piatkové Milujem Slovensko už sledovalo 410-tisíc divákov, Farma s Duelom opäť viedla s 487-tisíc divákmi. Filmová ponuka Joj sa nepresadila.
Počas týždňa sa darilo aj podvečerným Oteckom, ktorí v stredu prekročili pol miliónovú hranicu divákov. Pri obrazovkách bolo 503-tisíc divákov, čo je 2. najlepší výsledok v rámci aktuálnej série.