TV Markíza
StoryEditor

Rekordné Na telo s prezidentkou Zuzanou Čaputovou

27.01.2020, 11:35
Autor:
hrnhrn
Na telo sledovalo absolútne najvyšší počet divákov od obnovenia relácie v septembri 2018.

Hostkou nedeľnej diskusie Na telo bola prezidentka Zuzana Čaputová a televízia Markíza si pripísala ďalší významný rekord. Politická talkšou s exkluzívnou hostkou pritiahla k obrazovkám až 454-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od obnovenia relácie v septembri 2018. Reláciu O 5 minút 12 sledovalo na Jednotke 367-tisíc divákov.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov zaznamenalo Na telo od svojho obnovenia v septembri 2018 historicky druhú najvyššiu sledovanosť 6,2 percenta a nadpriemerný trhový podiel 24,7 percenta. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo zároveň o suverénne najsledovanejšiu politickú diskusiu uplynulého týždňa.

Spravodajské relácie televízie Markíza boli na čele rebríčka sledovanosti v tejto cieľovej skupine 12-54 od piatka až do nedele. Nedeľné Počasie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 zaznamenalo trhový podiel 29,9 percenta, pri obrazovkách bolo 700-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka v nedeľnom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Televízne noviny, ktorá zaznamenala trhový podiel 27,3 percenta, sledovalo ju 620-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Rovnako obsadila Markíza najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti v tejto cieľovej skupine aj v sobotu 25. januára vďaka hlavným spravodajským reláciám. Televízne novinky dosiahli podiel na trhu 28,1 percenta a Počasie 27,5 percenta. 

Vysokú sledovanosť zaznamenali aj športové prenosy zo Svetového pohára a biatlonu na Dvojke RTVS. Nedeľné preteky super-G z bulharského Banska, v ktorých súťažila aj Petra Vlhová. Celkovo si Dvojku počas pretekov zaplo až 493-tisíc divákov, priemerná sledovanosť tejto časti svetového pohára bola 271-tisíc divákov s podielom na trhu 26 percent v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov. Najúspešnejším priamym prenosom z biatlonu boli nedeľné preteky žien, ktoré si zaplo 351-tisíc divákov.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. máj 2024 04:57