Politickým reláciám pred voľbami výrazne rastie sledovanosť. V nedeľu 2. februára si pripísala rekordnú sledovanosť pravidelná diskusia RTVS O 5 minút 12, v ktorej sa v dueli stretli líder hnutia OĽaNO Igor Matovič a predseda strany Kotlebovci - ĽSNS Marian Kotleba. RTVS sa počas víkendu darilo aj s folklórnou šou Zem spieva a seriálom Hniezdo.
Politická relácia O 5 minút 12 si pripísala na konto najvyšší výkon od apríla 2018. Sledovalo ju 509-tisíc divákov, čo predstavovalo trhový podiel 33,9 percenta v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov. Počet divákov prekonal aj rekordnú sledovanosť relácie Na telo s prezidentkou Zuzanou Čaputovou, ktorú si týždeň predtým pozrelo 454-tisíc divákov nad 12 rokov. Včerajšie Na telo s podpredsedom Smeru-SD Jurajom Blanárom a lídrom Sme rodina Borisom Kollárom pritiahlo k obrazovkám Markízy 405-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov to znamenalo rating 6,3 percenta a trhový podiel 23 percent.
Zem spieva nabrala divákov a dosiahla svoj najlepší výkon v tejto sérii. V sobotu večer si pozrelo súboje folkloristov z východu a stredu Slovenska a zahraničných slovenských folkloristov 480-tisíc divákov. Jednotka RTVS zaznamenala podiel na trhu 22,6 percenta v cieľovej skupine 12+, pričom Zem spieva bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
V nedeľu si potvrdilo pozíciu najúspešnejšej tohtoročnej novinky Hniezdo. Seriál režiséra Braňa Mišíka o živote troch manželských dvojíc si pozrelo 556-tisíc divákov, čo je takmer identický počet ako týždeň predtým, kedy seriál zaznamenal rekord. V univerzálnej cieľovej skupine divákov 12+ to znamenalo podiel na trhu 22,7 percenta. Hniezdo odolalo aj premiérovej časti V siedmom nebi, ktoré sledovalo na TV Joj 548-tisíc divákov a dosiahlo trhový podiel 25,4 percenta.
V obchodnej cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov bolo poradie odlišné, prvú priečku v rebríčku nespravodajských relácií obsadil film San Andreas na Markíze, ktorý dosiahol sledovanosť 8,2 percenta a trhový podiel 21,8 percenta. V tejto cieľovej skupine malo Hniezdo trhový podiel 18,5 percenta.
Celkovým víťazom víkendu v oboch cieľových skupinách sa stali Noviny TV Joj, ktoré sledoval rekordných 748-tisíc divákov, čo je najviac za posledný rok. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si pripísala hlavná spravodajská relácia trhový podiel 31,4 percenta, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 bol jej trhový podiel 27,5 percenta.