archív
StoryEditor

Zenith naberá nových klientov. V portfóliu má po novom Kooperativu, Intersnack a Dedoles

11.03.2020, 13:06
Autor:
redred

Od začiatku roka, po výhre v lokálnom a náročnom tendri, agentúra Zenith privítala medzi svojimi klientami poisťovňu Kooperativa. Spolupráca je uzavretá na obdobie troch rokov a agentúra bude zabezpečovať kompletné mediálne plánovanie a stratégiu ako aj samotný nákup pre všetky mediatypy.

Začiatkom marca, na základe globálnej súťaže, zas klientske rady agentúry posilnil Intersnack Group, spoločnosť do ktorej portfólia patria značky ako Slovakia Chips alebo Chio či Pombär.

Nepochybne ďalšou zaujímavou výzvou roka 2020 bude pre agentúru nováčik na poli cross-mediálnej komunikácie, slovenský start-up s veselými ponožkami Dedoles. Zenith uspel vo výberovom konaní s cross-mediálnou stratégiou v mediálnom mixe značky, ktorá bola doteraz, až na malé výnimky, primárne závislá iba na sociálnych médiách. Očakávania klienta sú vysoké, o čom svedčia aj slová Richarda Marečka, Head of Brand Strategy značky Dedoles: „Podľa všetkého sme v Dedolese dosiahli strop možného zásahu, ktorý dokáže zabezpečiť online. Preto investujeme aj do ďalších mediatypov, hlavne do televízie. Od zmeny stratégie očakávame zvýšenie znalosti našej značky aj zvýšenie predaja. Okrem toho posilňujeme svoju prítomnosť v kamenných prevádzkach, takže zmena mediálnej stratégie je logická. Výber partnera pre optimalizáciu, plánovanie a nákup mediálneho priestoru sme dlho zvažovali a veríme, že kvality a odbornosť, ktoré agentúra Zenith predviedla počas výberového konania, budú dodané počas celej doby trvania našej spolupráce.“

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 02:22