TV Markíza
StoryEditor

Televízne noviny s ďalším rekordom, opäť prekročili hranicu 700-tisíc divákov

11.03.2020, 13:35
Autor:
redred
Novinke Červené pásky stúpla sledovanosť, Oteckovia dosiahli najvyššiu sledovanosť v tomto roku.

Situácia v súvislosti so šíriacim sa koronavírusom naďalej zvyšuje divácky záujem o spravodajské relácie. Večerné Televízne noviny sa aj v utorok 10. marca stali na obrazovkách televízie Markíza v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Kým v pondelok chýbalo Televíznym novinám na prekonanie 700-tisícovej hranice len 2-tisíc divákov, v utorok 10. marca už túto hranicu pokorili. Pri obrazovkách hlavnej spravodajskej relácie Markízy bolo až 705-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od začiatku tohto roka. Televízne noviny zároveň druhý raz v tomto roku prekročili hranicu 700-tisíc divákov.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to pre Televízne noviny znamenalo druhý najvyšší tohtoročný rating 12,7 percenta a rekordný trhový podiel 34,5 percenta. Druhé miesto v rebríčku sledovanosti patrilo nasledujúcej relácii Počasie, ktorá zaznamenala trhový podiel takmer 30 percent.

​Pred Televíznymi novinami exceloval podvečerný seriálový hit Oteckovia, ktorý sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V cieľovej skupine 12-54 si pripísal rekordný tohtoročný rating 10,4 percenta a nadpriemerný trhový podiel 34,1 percenta. Konkurenčnú šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zatlačili na trhový podiel pod 9 percentami. 

Celkovo si včerajšiu epizódu Oteckov pozrelo 513-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je druhý najlepší výsledok od začiatku roku 2020.

Seriálová novinka Červené pásky si v porovnaní s minulotýždňovým štartom ratingovo polepšila o 1,2 percentného bodu na úroveň rovných 9 percent a jej trhový podiel vzrástol o 1,1 percentného bodu na hodnotu 22,4 percenta. 

Červené pásky boli v rámci cieľovej skupiny 12-54 v čase vysielania jednotkou na trhu, seriál Nový život dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine svoj doposiaľ najnižší trhový podiel 16,7 percenta a repríza seriálu Kolonáda na Jednotke RTVS podiel na trhu iba 3,7 percenta.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. september 2024 23:44