Módne časopisy predávajú fantáziu. Tú je však v súčasnosti ťažko predať a módny priemysel prežíva pri karanténnych obmedzeniach bezútešné časy. Ako si teraz predstavujeme budúcnosť, keď koronavírus naďalej ničí svet? Taliansky Vogue na otázku odpovedal prázdnou bielou titulkou bez akéhokoľvek obsahu.
Módnych profesionálov, redaktorov, fotografov, štylistov či vizážistov zastihla pandémia počas príprav na letnú módnu sezónu. Väčšina prebiehajúcich prác bola pozastavená na dobu neurčitú bez vízie jasného konca.
Taliansky Vogue si preto vybral na aprílovú titulku bielu farbu ako symbol svetlejšej budúcnosti. Biela je aj farba uniforiem, ktoré nosia zdravotnícki pracovníci zachraňujúci životy. Biela farba tiež symbolizuje prázdne miesto pre začiatok niečoho nového. "Predovšetkým, biela nie je porážkou, ale prázdny list čakajúci na napísanie, titulná stránka nového príbehu, ktorý sa má začať," napísal v editoriáli šéfredaktor talianskeho Voque Emanuele Farneti.
Hoci sa módny biznis snaží prispôsobiť novej situácii a hľadať nové riešenia, rovnako ako v prípade audiovizuálneho priemyslu, športového či eventového biznisu, ani pri tejto práci nie je veľa možností, ako pokračovať v rozbehnutých projektoch v nových podmienkach. Napriek tomu bolo Farnetiho cieľom predstaviť si život po pandémii bez sebaľútosti. Časopis vyšiel s prázdnou titulkou prvýkrát v histórii.