Len prednedávnom sme priniesli informáciu o tom, že Marek Kaňka odchádza z mediálnej agentúry Universal McCann do národnej lotériovej spoločnosti Tipos. V mediálke dochádza aj k ďalším zmenám. "Minulý rok bol pre nás v Universal McCann transformačným rokom, ktorého výsledkom je viacero zmien a nové strategické smerovanie," hovorí na margo noviniek Branislav Kudri šéf IPG Mediabrands Slovakia.
"Sústredili sme sa v prvom rade na vybudovanie silného zázemia pre naše značky z portfólia siete IPG Mediabrands, predstaviteľom ktorej u nás už nie je iba Universal McCann, ale počnúc minulým rokom aj nová značka Initiative. Tá má vďaka svojej filozofii a kultúre výborný potenciál posilňovať celkovú pozíciu siete IPG Mediabrands na slovenskom trhu," vysvetľuje Kudri.
Rozvoju značky a strategickému vedeniu IPG Mediabrands sa počas minulého roka venovali Marek Kaňka a Branislav Kudri. Voľba Mareka Kaňku prijať ponuku, a využiť svoje profesionálne skúsenosti v riadení spoločnosti Tipos urýchlila nástup nového výkonného riaditeľa Universal McCann, výber ktorého prebiehal už od konca minulého roka.
Novým výkonným riaditeľom Universal McCann (UM) sa stáva Peter Beljak (naľavo). Novinkou je aj pozícia Slavomíra Beleša (napravo), ktorý preberá rolu hlavného vyjednávača v rámci nákupného poolu Magna Global Slovakia.
Peter Beljak pôsobí v UM od roku 2007, pričom počas tohoto obdobia nazbieral mnoho profesionálnych skúsenosti aj v ďalších oblastiach. Na pozíciu výkonného riaditeľa UM prichádza zo spoločnosti Ecocapsule, kde počas posledných troch rokov pôsobil ako COO/CFO.
Slavomír Beleš pracuje v oblasti médií pracuje už 20 rokov, od roku 2019 pôsobí ako Managing Director Initiative a tiež ako hlavný vyjednávať nákupného poolu Magna Global Slovakia.