Fanúšikov telenoviel si aktuálne na obrazovkách televízie Doma podmanil príbeh tureckej popolušky Cennet v rovnomennom seriáli. Včerajšia 43. epizóda obsadila prvé miesto v rebríčku sledovanosti menších staníce a dosiahla doposiaľ absolútne rekordný trhový podiel 8,6 percenta v strategickej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov. Pri obrazovkách bolo 225-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom najvyššie zastúpenie mali mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré stanici Doma v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 30,8 percenta.
Turecký seriál odštartovala televízia Doma v pondelok 30. marca. Už pri svojom štarte obsadil v oboch hlavných cieľových skupinách najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti menších staníc. V cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov zaznamenala úvodná epizóda trhový podiel 6,1 percenta a nasledujúca druhá časť 6,3 percenta. V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov to znamenalo 202-tisíc a 211-tisíc divákov.
Sledovanosť seriálu postupne rástla, v apríli si už najsledovanejšia epizóda pripísala trhový podiel 7,9 percenta, v máji bol rekordom 8,3 percentný trhový podiel v cieľovej skupine 12-54. Televízia Doma seriál vysiela od pondelka do štvrtka v hlavnom vysielacom čase.
Romantický seriál opisuje príbeh mladej ženy Cennet (Almila Ada), ktorú ako dieťa opustili tí najdôležitejší ľudia a celý život jej chýba materinská láska. Tvrdo na sebe pracouje a stane sa najlepšou študentkou architektúry. Po promócii dostane vysnívanú prácu a vo firme sa zoznámi so Selimom (Berk Atan), s ktorým boli v detstve najlepšími priateľmi, no rozdelila ich nehoda. Ich vzťah musí aj teraz prekonávať veľa prekážok.