Jeden z najslávnejších amerických basketbalistov, LeBron, alebo "King James", ako ho v USA nazývajú, sa rozhodol založiť vlastnú mediálnu spoločnosť. Spolu so svojim kamarátom z detstva a obchodným partnerom Maverick Carterom doň zatiaľ investovali 100 miliónov dolárov.
Podľa LeBrona sa v tomto roku stalo príliš veľa - počnúc smrťou Kobe Bryanta, následnou pandémiou, či pozastavením NBA a strašným zabitím Georga Floyda. A to je dôvod prečo sa LeBron rozhodol investovať do mediálnej spoločnosti. Nová spoločnosť vznikla zlúčením troch firiem: produkčnej spoločnosti SpringHill Entertainment, digitálnej agentúry Uninterrupted a marketingovej agentúry Robot Co. Cieľom mediálnej spoločnosti je dať priestor tvorcom a zákazníkom, a najmä podporiť "čierne publikum".
V spoločnosti pracuje viac ako 100 zamestnancov, 64 percent ľudí rôznej farby pleti a 40 percent žien.