Televízie prešli na letnú vysielaciu štruktúru, ktorá pozostáva poväčšinou z repríz pôvodných seriálov, no nechýbajú ani filmové trháky a seriálové novinky zo zahraničnej produkcie.
Televízia Joj zaradila do prázdninovej ponuky opäť najúspešnejší akvizičný seriál posledných rokov na Slovensku. Vo štvrtok 2. júla odštartovala očakávanú tretiu sériu populárneho amerického seriálu 9-1-1, ktorý sa stal pilierom letnej štruktúry Jojky. Vysiela ho každý utorok a štvrtok v hlavnom vysielacom čase o 20:35.
Premiérovú epizódu 9-1-1 si nenechalo ujsť 343-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo televízii zabezpečilo podiel na trhu 18,4 percenta. Nasledujúca časť si pripísala ešte trochu vyšší podiel na úrovni 19 percent. Prvé dve časti televízia opisovali dramatickú situáciu v Kalifornii po zásahu obrovskej vlny cunami.
Divácky úspech si pripísala aj tradičná pondelková zábavná relácia Inkognito, ktorá sa stala najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa s trhovým podielom 20,4 percenta v širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov. Lídrom sa stala aj piatková relácia Všetko čo mám rád, ktorá si v repríze pripísala trhový podiel 15percent.
V tejto cieľovej skupine sa stala televízia JOJ uplynulý týždeň štyrikrát lídrom trhu v prime time. V hlavnom vysielacom čase si pripísala priemernú sledovanosť 6,4 percenta a trhový podiel 18,3 percenta.
Celkovo najsledovanejším programom uplynulého týždňa boli Noviny TV JOJ, ktoré si v pondelok 29. júna pozrelo spolu 534-tisíc divákov a televízia dosiahla trhový podiel 28,1 percenta.