Platforma TikTok prichádza s novým nástrojom, ktorý je bežný na ostatných sociálnych sieťach. Pre firmy zavádza TikTok for Business, kde majú k dispozícii nástroje na tvorbu a cielenie svojej reklamy.
Inzercia na TikToku bola možná aj doteraz, nové rozhranie však inzerentom poskytuje širšie možnosti. Ovládacie prvky sú podobné ako v platforme Business Manager na Facebooku, k dispozícii sú klasické možnosti ako kampane, cielenie na vybrané publikum, rozpočet, plánovanie či šablóny pre videá. V rámci kreatívnych nástrojov TikToku je tiež možné vytvárať obsah, ktorý kombinuje statické prvky a video.
Reklamnú platformu TikTok for Business testovalo niekoľko firiem počas posledných mesiacov, teraz bude k dispozícii globálne. „Globálna dostupnosť samostatnej reklamnej platformy poskytne marketérom potrebné nástroje, aby oslovili komunitu TikToku, predstavili značky novému publiku a jednoducho optimalizovali svoje kampane,” uviedol TikTok.