S dovolením medzinárodnej spoločnosti Recma, Stratégie uverejňujú TOP 5 mediálnych agentúr za minulý rok.
Na prvom mieste sa umiestnila agentúra Unimedia, nasleduje Wavemaker Slovakia. Tretie miesto si delia UNIVERSAL McCANN Bratislava a OMD Slovakia. Piate miesto patrí agentúre Mindshare. Na obrázku je šéf Unimedie Rastislav Kaňuch.
Unimedia má na trhu 20,9%-ný podiel a objem vo výške 145 mil. eur. Wavemaker Slovakia zaznamenal objem 93 mil. eur, tretie miesto s objemom 80 mil. eur majú agentúry UNIVERSAL McCANN Bratislava a OMD Slovakia.
Recma monitoruje trh mediálnych agentúr, rebríček zostavuje na základe jedinečnej metriky - celková aktivita, tú Recma používa pre kvantitatívne hodnotenie mediálnych agentúr. Hodnotenie zahŕňa sledovanie služieb ako nákup a plánovanie tradičných médií, ale aj digitálne médiá a performance, a ďalšie nové služby ako napríklad dáta a analýzy, konzulting, branded content a ďalšie diverzifikované služby.