Viber odštartoval kampaň na podporu humanitárnych organizácií bojujúcich proti hladu vo svete, ktorý v súčasnej dobe ešte viac prehlbuje pandémia covid-19. Viber uvádza samolepky a komunitu, ktoré sa venujú práve tejto téme. Cieľom je spojiť používateľov, zamestnancov a partnerské humanitárne organizácie ako Medzinárodný červený kríž, Medzinárodná federácia spoločnosti Červeného kríža a Červeného polmesiaca (IFRC), World Wide Fund (for Natureú, WWF, UNICEF, U-report a Medzinárodná organizácia pre migráciu.
Pandémia narušila chod takmer všetkých inštitúcií a odvetví. Platí to rovnako pre zásobovanie potravinami, ktoré je životne dôležité. Podľa odhadov Organizácie spojených národov (Svetový potravinový program WFP) z tohtoročného apríla, je na svete minimálne 265 miliónov ľudí, ktorí sa v roku 2020 dostanú na hranicu hladu. Toto číslo je minimálne dvakrát väčšie než pred rokom a Viber sa hlási k aktivitám, ktorých cieľom je tento trend zvrátiť.
V rámci vzdelávacej komunity „Fight World Hunger Together“ sú súčasťou projektu aj samolepky v angličtine. Komunita je prvou iniciatívou svojho druhu a jej cieľom bude informovať jej členov o tom, ako môžu meniť svoje návyky týkajúce sa spotreby jedla, nakupovania, varenia alebo ako môžu pomôcť ľuďom, ktorí trpia nedostatkom. Okrem toho ich samozrejme bude informovať o faktoch týkajúcich sa hladu vo svete.
Obsah budú spoločne tvoriť Viber a humanitárne organizácie, ktoré majú na Viberi tiež svoje vlastné kanály. Ľudia tiež môžu prispieť tým, že si stiahnu samolepky, pretože všetky príjmy z nich pôjdu relevantným humanitárnym organizáciám. Okrem toho dáva Viber možnosť aj tým, ktorí nemôžu prispieť. Projekt podporia jednoducho tak, že do novej komunity pozvú priateľov a rodinných príslušníkov. Akonáhle bude mať komunita 1 milión členov, venuje Viber humanitárnym organizáciám 10 000 dolárov.