Lídrami programovej ponuky televízie Joj sú aj v auguste spravodajské relácie a vlastná tvorba, ale aj víkendové filmy.
V prvý augustový týždeň dosiahla najvyššiu sledovanosť v pondelok 3. augusta, kedy si pripísala rating 8,1 percenta v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.
Top programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií bolo v tejto cieľovej skupine Najlepšie počasie, ktoré s 529-tisíc divákmi dosiahlo až 11,4 percentnú sledovanosť a a 29,2 percentný podiel na trhu. Druhou najsledovanejšou reláciou trhu boli Noviny TV Joj, ktoré si pozrelo v pondelok 3. augusta 488-tisíc divákov a zaznamenali tak 10,5 percentnú sledovanosť a takmer 29 percentný trhový podiel.
Nespravodajským reláciám aj v auguste kraľuje Inkognito, ktoré si v prvom augustovom týždni pripísalo 8,1 percentnú sledovanosť a 19,7 percentný podiel na trhu v cieľovej skupine 12+, pri obrazovkách bolo 377-tisíc divákov.
Top filmom týždňa sa stala nedeľná premiéra kinohitu Tri bilbordy kúsok za Ebbingom so sledovanosťou 7,6 percenta a podielom 20,9 percenta.
Divácku priazeň si počas leta drží aj seriál 9-1-1. V utorok 18. augusta a tiež vo štvrtok 20. augusta sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V utorok si pripísal podiel na trhu 15,3 percenta a vo štvrtok tesne pod 16 percentami v cieľovej skupine 12+. Lídrom trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca premiéra seriálu 9-1-1 Texas, ktorá zaznamenala sledovanosť 5,1 percenta a podiel 14,6 percenta.