Od pondelka 21. septembra sa poslucháči Rádia Slovensko môžu tešiť na novú podobu relácie Dobré ráno, Slovensko!
Ranné vysielanie Rádia Slovensko otvorí v čase od 4:30 do 6:00 Budíček Rádia Slovensko, ktorý budú striedavo moderovať Ivana Ilgová a Juraj Šimko. V čase od 6:00 do 9:00 sa poslucháči môžu tešiť na reláciu Dobré ráno, Slovensko s Petrou Bernasovskou a Richardom Dedekom (na titulnej fotografii). Vynovený formát bude zložený z informačných a hudobných blokov, ktoré sa budú prelínať so spravodajstvom, informáciami o doprave, počasí a aktuálnych udalostiach.
Obľúbený moderátor ranného vysielania Rádia Slovensko Roman Bomboš sa v rozhlasovom éteri bude objavovať popoludní. Je to nový impulz nielen pre samotného moderátora, ale aj pre poslucháčov popoludňajšieho vysielania. „Ťažisko nového konceptu ranného vysielania bude postavené na silných moderátoroch, mapovaní dynamického vývoja života u nás a priamej interakcii s poslucháčmi prostredníctvom sociálnych sietí. Okrem toho budeme pravidelne prinášať aj živé vystúpenia slovenských interpretov a rozhovory so zaujímavými hosťami. Veríme, že relácia Dobré ráno, Slovensko! s Petrou Bernasovskou a Richardom Dedekom prinesie moderné spracovanie ranného vysielania,“ hovorí Milan Urbaník, intendant Rádia Slovensko.
Nové variabilné štúdio
So zmenou vo vysielaní bolo potrebné upraviť aj vysielacie priestory v budove Slovenského rozhlasu RTVS. Nové priestory na vysielanie a prípravu programu Rádia Slovensko pozostávajú z troch sektorov. Prvý je určený na celodenné prúdové vysielanie, druhý na vysielanie spravodajských relácií a diskusií. „Novinkou je priestor na vysielanie s väčším počtom hostí, predovšetkým hudobných skupín, ale aj predvolebných debát,“ dopĺňa Milan Urbaník.
Štúdiá sú vybavené najmodernejšou technológiou Audio Over IP a poskytujú maximálny komfort a variabilitu pri rôznych typoch vysielania. „Pozitívom umiestnenia nového štúdia na 9. poschodí obrátenej pyramídy je v neposlednom rade aj zjednodušenie prístupu pre redaktorov a moderátorov, ktorí majú svoje pracoviská v jeho blízkosti,“ dodáva programový riaditeľ rozhlasu Michal Dzurjanin.
Nové štúdio vzniklo v priestoroch bývalej fonotéky a práce na jeho vybudovaní trvali necelý rok. „V RTVS sa snažíme o obsahovo aj technologicky moderné televízne a rozhlasové vysielanie, čo si vyžaduje aj investície do rekonštrukcie a modernizácie vysielacích priestorov ako v Mlynskej doline, tak i v obrátenej pyramíde Slovenského rozhlasu. Som hrdý na to, že sa nám postupne darí pokračovať v rekonštrukciách a verím, že vynovené vysielacie priestory Rádia Slovensko prinesú radosť nielen našim kolegom v rozhlase, ale kvalitatívne sa odrazia aj v samotnom vysielaní,“ hovorí generálny riaditeľ RTVS Jaroslav Rezník.
K novej podobe relácie Dobrá ráno, Slovensko pripravil RTVS aj kampaň. Spoty sú nasadené v televízii a rozhlase, dopĺňa ich inzercia v tlači a na nosičoch vonkajšej reklamy.
Vizitka kampane "Nové Dobré ráno, Slovensko":
- Nosiče: televízny spot, rozhlasový spot, inzerát, billboard
- Riaditeľ Sekcie marketingu RTVS: Richard Jajcay
- Creative Director: Richard Jajcay, Igor Majkút
- Art Director: Igor Derevenec, Tibor Kováč, Igor Majkút
- Copywriter: Peter Barnáš, Veronika Nagyova, Oliver Toráč
- Grafika: Igor Majkút, Juraj Troščák
- Produkcia: UMG - Marek Urban, Peter Pilz
- Réžia: Marek Urban, Igor Majkút
- Zvuk: Richard Riegel
- Brand Manager: Karel Šafář