TV Markíza
StoryEditor

Televízne noviny s premiérom Matovičom sú najsledovanejším programom mesiaca

29.09.2020, 15:35
Autor:
redred
Pri obrazovkách Markízy bolo rekordných 711-tisíc divákov.

Komerčné televízie v pondelok 28. septembra operatívne zareagovali na aktuálne dianie. Televízia Joj uviedla v hlavnom vysielacom čase mimoriadnu reláciu Noviny špeciál s premiérom Igorom Matovičom, televízia Markíza pozvala predsedu vlády do vysielania večerných Televíznych novín, kde divákov naživo oboznámil o nových protiepidemiologických opatreniach v súvislosti s druhou vlnou pandémie koronavírusu.

O vystúpenie v televízii požiadala aj prezidentka Zuzana Čaputová. Jej príhovor odvysielala verejnoprávna televízia po skončení večerných správ na Jednotke a v Rádiu Slovensko.

Včerajšie vydanie Televíznych novín televízie Markíza s premiérom Matovičom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo doposiaľ najsledovanejším programom tohto mesiaca v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla hlavná spravodajská relácia Markízy rekordný septembrový rating 12,6 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 35 percent. Pri obrazovkách bolo rekordných 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahli až takmer 1,2 milióna divákov.

Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:40 tak sledovalo Markízu až 868-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na Jednotke RTVS si príhovor prezidentky Zuzany Čaputovej pozrelo 623-tisíc divákov, Noviny špeciál televízie Joj s premiérom Matovičom si pozrelo 566-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

​Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo komediálnemu seriálu Pán Profesor, ktorý vysiela televízia Markíza. Piata premiérová epizóda s názvom Boháč dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 9,2 percenta a rovnako aj trhový podiel 25,7 percenta. Seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách si pozrelo 410-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast sledovanosti o 53-tisíc divákov.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,5 percenta a trhový podiel 21,9 percenta. Podvečernému vysielaniu tradične kraľovali Oteckovia, ktorí v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4 percenta a trhový podiel 26,7 percenta. Sledovalo ich 374-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší septembrový výkon.

01 - Modified: 2020-09-29 20:12:09 - Feat.: 0 - Title: Joj mení víkendový program. Zlatá maska v nedeľu končí, v sobotu štartuje Uhorčík 02 - Modified: 2020-09-28 11:24:34 - Feat.: 0 - Title: Zlatá maska sa z prepadu nespamätala. Nahráva tak konkurenčnej šou 2 na 1 03 - Modified: 2020-09-29 11:12:11 - Feat.: 0 - Title: Boris a Brambor. Úspešný podcast Valábika a Gáboríka prichádza na televízne obrazovky 04 - Modified: 2020-09-25 12:35:53 - Feat.: 0 - Title: RTVS uvedie v sobotu nový komediálny seriál Pumpa
01 - Modified: 2022-05-13 16:26:18 - Feat.: - Title: Víkendové politické relácie: Matovič, Fico či Kollár o protiinflačných opatreniach a ich financovaní 02 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 03 - Modified: 2022-05-06 16:45:45 - Feat.: - Title: Víkendové politické relácie: Diskutovať prídu prezidentka, Kollár aj Pellegrini 04 - Modified: 2022-05-05 16:48:31 - Feat.: - Title: Prezidentka bude hostkou relácie Na hrane 05 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 09:21