Tretiu adventnú nedeľu si komerčné televízie podelili víťazstvo v rebríčkoch sledovanosti. V univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si pripísali prvenstvo v spravodajských aj nespravodajských reláciách programy televízie Joj. V obchodnej cieľovej skupine mladších, 12-54 ročných divákov patrili najvyššie priečky Markíze.
Najviac divákov mali v nedeľu 13. decembra Noviny TV JOJ, ktoré sledovalo 629-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Televízne noviny sledovalo 594-tisíc divákov. Hlavná spravodajská relácia Markízy si pripísala prvenstvo v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov, kde zaznamenala sledovanosť 10,6 percenta a trhový podiel 27,2 percenta. V tejto cieľovej skupine bol nedeľné Televízne noviny tiež najsledovanejším programom celého víkendu.
Z nespravodajských relácií bola v univerzálnom publiku top programom nedele relácia V siedmom nebi, ktorú si na TV JOJ pozrelo 518-tisíc divákov. Emotívna šou dosiahla svoj doposiaľ najvyšší výkon sezóny predchádzajúci týždeň, kedy si ju pozrelo 535-tisíc divákov. Markíza konkurovala akčným trilerom Posadnutý pomstou v hlavnej úlohe s Antoniom Banderasom, ktorý sledovalo 426-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V obchodnej cieľovej skupine 12-54 bolo poradie opačné, rovnako ako pri spravodajských reláciách. Najsledovanejším nespravodajským programom nedele v tejto cieľovej skupine bola slovenská premiéra trileru Posadnutý pomstou, ktorý na Markíze zaznamenal sledovanosť 8,6 percenta a trhový podiel 22,5 percenta.