StoryEditor

Obchodná riaditeľka Rádia Expres: Rok 2021 vnímam ako výzvu

29.12.2020, 11:25
Lenka Čamborová hovorí aj o tom, ako zmenil rok 2020 plány rádia a ako sa darí novému projektu Podmaz.
Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Rádia Expres, lídra na našom trhu v segmente rádií, hovorí, že rok finišujú úspešnejšie, ako predpokladali na jar tohto roka, dokonca hovorí o vypredanosti niektorých formátoch – sponzoringových balíkov. Budúci rok berie ako výzvu. 
 
V marci pre portál Mediaguru hovoril váš šéf a zároveň prezident Asociácie rádií Slovenska Ivan Antala o prepade tržieb z inzercie za apríl tohto roka na úrovni 60 – 80 percent vo veľkých multiregionálnych rádiách a 80 – 100 percent v malých lokálnych rádiách. Ako nakoniec dopadol celý rok?
Úplne na začiatku roka sme žili na vlne pozitívnych čísel, a situácia v biznise ako aj náš život sa kompletne obrátil na ruby v marci. Nielen nám, ale aj spoločnosti ako takej a ekonomike na Slovensku, v Európe, vo svete. Naozaj ťažké časy prišli pre náš rádio biznis v apríli a v máji, ale od júna sa situácia dostávala postupne do bežnejších koľají. Aktuálne finišujeme rok, a musím povedať,  že vďaka práci celého tímu v Exprese, veľmi úspešne.  Počas prvej vlny Covid-19 boli naše predikcie na tento rok pesimistickejšie.

Ako vo všeobecnosti zmenil tento rok obchodnú politiku rádií, prípadne vášho rádia?
Obchodná politika nášho rádia, ale aj konkurencie sa menila...
Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 11:46